תקשורת ומדיה

שריפה משתוללת סמוך לנווה אילן, אולפני החדשות יפונו?

שריפת ענק משתוללת באזור ירושלים, בתים פונו בקיבוץ מעלה החמישה ומספר כבישים נחסמו. צוותי ומטוסי כיבוי רבים הוזנקו ופועלים להשגת שליטה על האש. אולפני החדשות נערכים לפינוי, וגם בבית האח הגדול נעצרו ההכנות חודש אחד בלבד לפני ההשקה
מערכת ice | 
שריפה בנווה אילן (צילום מתוך קבוצת הטלגרם של עמית סגל)
שריפה גדולה פרצה לפני שעה קלה בהר הרוח סמוך לנווה אילן. צוותי כיבוי ומטוסי כיבוי רבים הוזנקו למקום והם נלחמים בלהבות. נכון לעכשיו לא הושגה שליטה והאש ממשיכה להתרחב למקומות נוספים. עמית סגל פרסם תמונה שמראה כמה השריפה קרובה לאולפני החדשות שכרגע עוד לא קיבלו הוראה להתפנות. בקיבוץ מעלה החמישה פונו תושבים מקו הבתים הראשון  כאשר לפי שעה באירוע לא דווח על נפגעים או על לכודים.
באזור השריפה פועלים כרגע 30 צוותים שכוללים כ-80 לוחמי אש כשלטובת מאמצי הכיבוי מופעלים 10 מטוסי כיבוי, מסוק כיבוי ומסוק חוזי של משטרת ישראל. המשטרה הודיעה כי בעקבות השריפה נחסמו כביש 1 המקשר בין ירושלים לתל אביב והעליות למחלף חמד בשני הכיוונים. נציב הכבאות דדי שמחי מסר לחדשות 13 נבדקת האפשרות שהשריפה נעשתה עקב הצתה. גם רכבת ישראל הודיעה כי הופסקה תנועת הרכבות בין תחנות נתב"ג וירושלים יצחק נבון וכרגע קו הרכבת בין הרצליה  לירושלים יצחק נבון יתחיל ויסיים את נסיעתו בנתב"ג.

צילום מתוך בית האח הגדול בנווה אילן, באדיבות רשת 13
חסימת הכבישים וסגירת קו הרכבת לעיר מונעת לפי שעה גם הגעת עובדים לתאגיד השידור בירושלים. כמו כן כאמור, השריפה המשתוללת גורמת כאב ראש גדול מאוד לאולפני החדשות שבנווה אילן. ראשי חברות החדשות נמצאים בהתייעצויות עם צוותי הכיבוי ונערכים למצב שיצטרכו לפנות את האולפנים. במידה וחדשות 12 יצטרכו לפנות את האולפנים בנווה אילן בעקבות השריפה הם כבר ערוכים לשידור עם עמליה דואק מאולפני הרצליה. ברשת 13 ההכנות להשקת העונה החדשה של האח הגדול נעצרו. בית האח נמצא בנווה אילן וממש בימים אלו עובר שיפוצים ולפי שעה העבודות במקום הופסקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה