תקשורת ומדיה

בן גביר עלה לשער שכם: "מפכ״ל כושל שההחלטה שלו היא ביזיון למדינה"

אחרי יומיים של ניסיונות למנוע את הגעתו, ח"כ איתמר בן גביר הגיע לשער שכם עם דגל ישראל ותקף את מפכ"ל המשטרה, ביקר את בג"ץ ואת ראש הממשלה: "הגישה הזו שחבר כנסת לא יוכל לצעוד בעיר העתיקה עם דגל היא גישה של התקפלות והיא כניעה לחמאס"
אביחי דלאל |  1
איתמר בן גביר בשער שכם (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
מהומות פרצו בהר הבית לאחר שח"כ איתמר בן גביר הגיע היום (חמישי) כמתוכנן להר הבית כמחאה על ביטול מצעד הדגלים שהיה עתיד להתקיים. אחרי הסאגה הארוכה והעתירה לבג"צ שנדחתה.
בן גביר אמר בשער שכם: "באתי לכאן כדי לומר למפכ״ל משטרה כושל שההחלטה שלו היא בזיון למדינת ישראל. הייתי מצפה כמובן שראש הממשלה יתערב. הגישה הזו שחבר כנסת לא יוכל לצעוד בעיר העתיקה מאה מטר מהרכבת הקלה עם דגל היא גישה של התקפלות והיא כניעה לחמאס. לגבי העתירה לבג״ץ אין לי ספק שאם הייתי עופר כסיף השופטים היו מקיימים דיון בכל מקרה אני לא באתי להתעמת שוטרים, באתי להגיד שירושלים שלנו. למרות שהחלטות אלה לא חוקיות". 
מוקדם יותר, טרם הגעתו הסתובבה ברשתות החברתיות הודעה בערבים הקוראת לתושבי ירושלים הפלסטינים להגיע לשער שכם לקראת השעה 17:00 בכדי למחות על הגעתו של חבר הכנסת. כאמור, חבר הכנסת הגיע ואיתו גם מוחים ערבים שפתחו לעברו בקריאות "אללה אכבר".
בן גביר שחרר הצהרה לתקשורת בשער שכם ובזמן שנשא דברים, אחד המוחים הגיע ואמר לעברו: "בן *ונה, תנסה להיכנס". בן גביר הגיב וצרח: "זו בושה וחרפה, שקט שקט". בהמשך סיפר על המהומות שנוצרו: "זורקים עליי בקבוקים ובמקום לטפל בערבים, המשטרה נותנת להם לעשות ככל העולה על רוחם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה לא מקימים ממשלת ימין
    אייל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בלהתנהג כמו שמאל קיצוני. בלהבעיר את השטח, בלהצית את ההמון הנבער אולי תהיה מלחמה, אולי ביבי יינצל. זאת לא פוליטיקה. זה גזל זה ביטול תורה זה חילול הדם. דגלים וצרחות תשאיר לקומוניסטים. בעצם ביבי והוואחשים האלה הם קומוניסטים. ימין אעלק
    סגור