מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אילו שינויים היו בצמרת?

לאיזה מקום הגיע הלהיט התורן של עומר אדם, והאם גם שיתוף הפעולה הבינלאומי שלו נכנס השבוע לטבלה? וגם, מה קורה ללהיט הקיץ של נועה קירל? השירים המואזנים בספוטיפיי
יאיר מור | 
ספוטיפיי (צילום unsplash)
כמידי שבוע, אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, חושפת באופן בלעדי לאתר ice את רשימת חמשת השירים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון.
במקום הראשון השבוע נמצאים סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ". במקום השני נמצאים דה קיד לרוי וג'סטין ביבר בשיר "Stay". עומד אדם במקום השלישי עם השיר "חצי דפוק". במקום הרביעי נמצאים ליל נאז אקס וג'ק הארלו עם השיר "Industry Baby". ובמקום החמישי נמצאים נועה קירל ואילן פלד עם להיט הקיץ "טרילילי טרללה".
מעניין לציין כי החמישייה של השבוע זהה לחלוטין לזו של השבוע שעבר, ללא עליות או ירידות. זאת לעומת המצב אצל המתחרה, יוטיוב, שבה "חצי דפוק" העפיל כבר בשבוע שעבר למקום הראשון ואליו הצטרף "דאלה מאמי", שיתוף הפעולה של עומר אדם עם ניני ג'אם. כפי שהתרגלנו לראות, ביוטיוב השירים הלועזיים משתרכים הרחק מאחור, כאשר דה קיד לרוי וג'סטין ביבר הגיעו שם השבוע למקום התשיעי, ואילו ליל נאז אקס וג'אק הארלו במקום ה-26 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה