מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מה קרה ללהיט של נועה קירל?

עומר אדם ממשיך להחזיק בנוכחות מרשימה בטבלאות צמרת ההאזנות בישראל – אבל יותר מעניין לראות מה קורה לשיר של נועה קירל
יאיר מור | 
נועה קירל (צילום ערן לוי)
עומר אדם ממשיך גם השבוע להחזיק במקומות הראשונים גם בטבלת השירים המואזנים ביותר בישראל וגם בטבלת האמנים המואזנים ביותר בישראל, כך לפי נתוני יוטיוב לשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון.
השיר "חצי דפוק", מתוך המיני-אלבום "3", ממשיך לככב במקום הראשון, ושיתוף הפעולה החדש עם הזמר האמריקאי ניקי ג'אם, "דאלה מאמי", עדיין נמצא במקום השלישי, ואדם נמצא זה השבוע השלישי ברצף במקום הראשון בטבלת האמנים עם סך ההאזנות הגבוה ביותר בשירות המוזיקה של גוגל.
במקום השני בטבלת השירים המואזנים ביותר דורך "אפס מאמץ" שלך סטטיק ובן-אל תבורי עם נטע ברזילי, והצמד מחזיק גם במקום השלישי בטבלת האמנים המואזנים ביותר.
בשני המקומות האחרונים בטבלת השירים מיני-מהפך, כאשר "ממתק" של עדן בן זקן עולה למקום הרביעי ודוחק את "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד למקום החמישי, מה שמסכן אותו בהדחה מהטבלה בשבוע הבא, לאחר חודשיים רצופים של מקום קבוע בצמרת. גם ברשימת האמנים המואזנים ביותר ירדה קירל מהמקום השביעי לשמיני, וחנן בן ארי, שההאזנות לשיריו עלו באופן ניכר ככל הנראה בזכות התוכניות שהוקשו לו ולשיריו בשלבים האחרונים של "הכוכב הבא", עלה למקום השביעי, ונמצא במרחק 10,000 האזנות בלבד מלעקוף את איתי לוי ולהעפיל למקום השישי.
בטבלת האמנים, בין עומר אדם לסטטיק ובן-אל ממשיך אייל גולן להחזיק במקום השני ואף מצמצם במעט את ההפרש מאדם. במקום הרביעי נמצאת גם השבוע עדן בן זקן ובמקום החמישי עדיין עדן חסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה