דיגיטל וטק

דירוג ספוטיפיי: נועה קירל יורדת, ומה עם עומר אדם?

מי הצליח לעלות מקום על חשבון נועה קירל, מה עשו השירים של סטטיק ובן-אל ושל ג'סטין ביבר ובאיזה מקום נמצא השבוע עומר אדם? השירים המואזנים בישראל לפי ספוטיפיי
יאיר מור | 
דירוג ספוטיפיי (צילום ערן לוי, freepik)
נועה קירל בדרך החוצה? לפי רשימת השירים המואזנים על ידי משתמשי ספוטיפיי בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, שהאפליקציה השוודית חושפת כרגיל באופן בלעדי עבור אתר ice, זה הכיוון: השיר "טרילילי טרללה" שלה יחד עם אילן פלד יורד השבוע מקום נוסף, מהמקום הרביעי לחמישי.
למקום הרביעי עולה "Industry Baby" של הזמרים האמריקאים ליל נאז אקס וג'ק הארלו.
בשלושת המקומות הראשונים, למרבה הפלא, אין תזוזות לעומת השבוע שעבר: "חצי דפוק" של עומר אדם במקום השלישי, Stay של דה קיד לרוי יחד עם ג'סטין ביבר במקום השני ו"אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי במקום הראשון.
בהשוואה מול הרשימה המקבילה של יוטיוב, ניתן לראות כרגיל את היציבות הגבוהה יחסית של הלהיטים הפופולאריים באפליקציה השוודית לעומת התזוזות הבלתי פוסקות בזו האמריקאית: באחרונה "חצי דפוק" נמצא כבר שבועיים במקום הראשון, בעוד "אפס מאמץ" נודד בין המקומות האחרים בחמישייה, אך "טרילילי טרללה" נמצא גם שם בירידה. השירים הלועזיים, כרגיל, מדורגים ביוטיוב נמוך בהרבה מאשר בספוטיפיי: Stay נמצא שם במקום ה-15, ואילו Industry Baby במקום ה-40 בלבד, ולא נראה שיעלה עוד מקומות רבים לפי הקצב האיטי של השינוי במספר הצפיות השבועי שלו שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה