דיגיטל וטק

דירוג יוטיוב: האם עומר אדם הוא המלך חדש?

עומר אדם הוציא שיר חדש בשיתוף פעולה עם אמן אמריקאי – לאיזה מקום הוא התברג ואיך זה השפיע על רשימת האמנים הפופולאריים בישראל?
יאיר מור |  1
עומר אדם וכפתור הזהב של יוטיוב (צילום David Cohen/Flash90)
עומר אדם משתלט על צמרת טבלת השירים המואזנים ביותר בקרב משתמשי יוטיוב בישראל, כך לפי הנתונים המתפרסמים על ידי האתר מדי שבוע.
בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, המשיך השיר "חצי דפוק" של הזמר להחזיק במקום הראשון בטבלה, ושוב עם נתון מרשים מאוד של יותר ממיליון צפיות בשבוע. עם זאת, השבוע הצטרף אליו שיר נוסף של אדם – "דאלה מאמי", שיתוף הפעולה החדש שלו עם הזמר האמריקאי ניקי ג'אם, שבשבוע המלא הראשון שלו בטבלה העפיל מהמקום ה-53 ישר אל המקום השלישי.
"אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי, שנראה היה שנמצא בדרך למטה, דווקא עלה בשבוע האחרון חזרה למקום השני.
לעומת זאת, "טרילילי טרללה" של נטע קירל ואילן פלד, שאכלס את הפסגה במשך רוב הקייץ, ממשיך לרדת, והשבוע כבר הגיע למקום הרביעי.
ובמקום החמישי נמצא "ממתק" של עדן בן זקן, שיורד בלא פחות משלושה מקומות מהשבוע שעבר.
הכניסה הסוערת של השיר החדש של עומר אדם מחזקת גם את הובלתו ברשימת הזמרים המואזנים ביותר בישראל, והשבוע ההפרש בינו לבין אייל גולן, שנמצא במקום השני, גדל ל-1.6 מיליון צפיות. עם זאת, בסדר של חמישיית האמנים המובילים אין שינוי מהשבוע שעבר, כאשר סטטיק ובן-אל עדיין במקום השלישי, עדן בן זקן ברביעי ועדן חסון בחמישי, עם ירידה בסך הצפיות שמקרבת אותו מאוד לרדת אל המקום השישי ולפנות את המקום לאיתי לוי, שנמצא פחות מ-100,000 צפיות אחריו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר אדם תת רמה
    ששש 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמרשל ערסים low life איחס
    סגור