מדדים ומחקרים

זה השיר הכי מושמע השנה בטיקטוק בישראל

טיקטוק ישראל מפרסמת הבוקר את הסיכום שלה לשנת 2021 ומציגה את המוזיקאים המושמעים בטיקטוק ישראל לצד הטרנדים הכי חמים בגזרה המקומית. וגם: מהו שיר השנה בטיקטוק?
מערכת ice | 
נועה קירל, רן דנקר, נגה ארז, נטע ברזילי (צילום מתך פייסבוק ואינסטגרם)
לאחר שהגיעה למיליארד חברי קהילה בשנה האחרונה, לפי חברת Cloudflare, טיקטוק היא האפליקציה עם מספר ההורדות הגדול ביותר בעולם בשנת 2021 ומספר הכניסות לאתר שלה הוא הכי גדול ברשת.
גם בישראל הגענו השנה לשיאים חדשים כאשר לראשונה, ראש הממשלה נפתלי בנט, עלה למשדר לייב ובו שוחח עם צעירים כדי לעודד אותם להתחסן וצפו בו 35 אלף משתתפים. מיהם הזמרים המושמעים ביותר בטיקטוק ישראל השנה? איזה שיר היה בשימוש הכי הרבה? ואחרי מי הישראלים עוקבים הכי הרבה?
הטיקטוקרים הישראלים המובילים בשנת 2021, לפי מספר עוקבים:
artur.edlind - 9.1M
mreviatar  - 8.4M@
orzutiextra - 6M@
anna.zak - 5M@
coolchemistryguy - 3.1M@
grincesslera - 2.9M@
shaharlivne1 - 2.9M@
danieltbraun - 2.9M@
yuvalbiiton - 2.8M@
vikabren.art - 2.6M@
ברשימת השירים הישראלים בהם הישראלים עשו את השימוש הרב ביותר באפליקציה, השיר המושמע ביותר בטיקטוק ישראל השנה הוא "מועבט" של עדן בן זקן ואיתי גלו, אחרי זהו השיר "תרוצי אליו" של דולי ופן עם רותם כהן ובית הבובות. במקום השלישי בשימוש הוא השיר "פרצופים" של עומר אדם, אחריו "אנג'ל" של מרגי, ושוסר את החמישיה הוא "טרילילי טרללה של נועה קירל ואילן פלד
ברשימת המוזיקאים המושמעים ביותר בשנת 2021 בטיקטוק מי שכבשה את המקום הראשון נועה קירל שפנתה השנה לקריירה בינלאומית על 2 להיטים באנגלית, ובנוסף הוציאה להיט בעברית - "יהלומים". אחריה בהשמעות היא נטע ברזילי שגם כבשה את ההשמעות בכל הפלטפורמות עם השיר "אפס מאמץ" (עם סטטיק ובן אל).
במקום השלישי בהשמעות בטיקטוק השנה הוא רן דנקר שחזר השנה לתודעה עם הלהיט "בית משוגעים", שסחף אחריו גם את הטיקטוק. אחריו היא הזמרת נגה ארז שסיפקה השנה כמה להיטים באנגלית, שמאופיינים בשורות מקוריות ובמנגינות שמתלבשות יפה על סרטוני טיקטוק. סוגרים את החמישייה הם סטטיק ובן אל שמלבד הלהיט המשותף עם נטע ברזילי, הוציאו השנה אלבום בכורה מצליח.
 
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "הגענו לישראל לפני פחות משנתיים וכבר אנחנו מעסיקים  עשרות רבות של עובדים ובקרוב אפשר יהיה לומר מאות, חלקם בתפקידים מקומיים וחלקם בתפקידים גלובליים. זה מרגש לראות את הצמיחה המהירה של החברה ואני גאה לקחת חלק פעיל בתנופה שלה בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה