TOP 5

מי קיבל הכי הרבה לייקים בשנת 2021?

כבר כמה שנים טובות שרמת הפופולריות והעוצמה של סלב נמדדת לא רק בהצלחה בתפקידים, חוזים או מכירות, אלא גם בפרופילים שלו ברשתות החברתיות. אחד האלמנטים שיכולים להעיד על רמת אהדה והשפעה של סלב מסוים היא כמות הלייקים שהוא מקבל. אז מי הסלבס שקיבלו הכי הרבה לייקים על פוסט אחד?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו, אריאנה גרנדה, טום הולנד (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אריאנה גרנדה, ויקיפדיה/ Gage Skidmore)
למרות השתלטותה של טיקטוק על התחום, האינסטגרם הוא עדיין מדד חזק מאוד לפופולריות של סלבס, בעיקר בגלל שבניגוד לטיקטוק, שם מעלים תמונות. העלאת תמונה מרגשת או חשובה היא הזדמנות טובה לראות כמה באמת מתרגשים שאותו אדם התחתן, קיבל תפקיד או זכה בגביע. מי הסלב שפוצץ את האינסטה בפוסט השנה?
1. כריסטיאנו רונאלדו מבשר על תאומים
מספר לייקים: 32.2 מיליון
השחקן הפורטוגלי בעל 382 מיליון העוקבים (הכי הרבה באינסטגרם) מוכיח שלא רק במגרש הוא בלתי נגמר, אלא גם ברשתות הוא ממשיך במשך שנים להיות מספר אחת באהדה. לפני חודשיים העובדה הוכחה שוב כאשר העלה פוסט שהוא ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגז עומדים להפוך להורים לתאומים, והפוסט הזה למספר מדומיין של לייקים. מסתמן שרונאלדו מתכנן בעתיד לפוצץ שוב את הרשת, משום שבעבר הכריז שהוא רוצה שיהיו לו 7 ילדים, וכיום יש לו 4.
 
2. אריאנה גרדה מתחתנת
מספר לייקים: 26.6 מיליון
לאחר זוגיות של קרוב לשנה, מתוכם 5 חודשים של אירוסין, כוכבת הפופ ובעלה דלטון גומז מימשו את אהבתם באירוע נוצץ במאי השנה. הפוסט המרגש זכה אמנם להרבה פחות מהתאומים של רונאלדו, אך גם 26 מיליון זו כמות מכובדת בהחלט וראויה למקום השני, בנוסף לעובדה שלה יש "רק" 285 מיליון עוקבים
 
3. קיילי ג'נר בהיריון
מספר לייקים: 24.6 מיליון
גם המקום השלישי מוכיח שאין יותר סוחף מפוסטים שקשורים במשפחה וילדים. בחודש ספטמבר האחרון הודיעה כוכבת הקרדאשיאנ'ס שהיא ובן זוגה טראוויס סקוט מצפים לילד שני. הקמפיין לשלום הילד החל עוד לפני האולטרסאונד כאשר בסוף ההיריון ג'נר פרסמה סרטון שתיעד את החודשים שעברו מרגע הגילוי, דרך האולטרסאונד והבשורה לאמא קריס ג'נר ועד הבטן ההיריונית. מלבד הלייקים, מספר הצופים סרטון עומד על 153 מיליון.
 
4. בילי אייליש עם בלונד
מספר לייקים: 23 מיליון
במקום הרביעי הזמרת המדוברת, שהחליטה יום אחד להפוך את הוייב שלה מצבעי שחור-ירוק לבלונד מלא מלא. המהלך המפתיע שעלה בתמונה שנראית שצולמה בשירותים של הקניון, גרף לא פחות מ-23 מיליון לייקים.
 
5. ליאו מסי בפריז
כמות לייקים: 22.1 מיליון
לאחר שנים מפוארות בקבוצת נעוריו ברצלונה, החליט הכדורגלן הארגנטינאי מסי בצער ובדמעות לעבור לקבוצת הפאר פריז סן ז'רמן. את האירוע הזה לא ישכחו לעולם אוהדי ברצלונה, פ.ס.ז' וכנראה כל מי שראה אי-פעם את מסי משחק, ובצדק זכה למספר הלייקים הזה.
 
סוגרים את עשרת הפוסטים הפופולריים של 2021:
6. בילי אייליש בכתבת שער במגזין ווג - 22.1 מיליון לייקים
7. ליאו מסי עם גביע הקופה אמריקה – 22 מיליון
8. ליאו מסי מודיע שהוא עוזב את ברצלונה – 21.2 מיליון
9. סרטון של בת ים מפתיעה ילדה באקווריום במצפה תת-ימי – 20.2 מיליון
10. כוכב ספיידרמן טום הולנד עם השחקנית זנדיה – 19.6 מיליון לייקים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה