טלוויזיה

יונה לייבזון חושפת: כך אני משדרת מהבידוד

יונה לייבזון בסרטון טיקטוק ויראלי בו היא מראה לעוקבים שלה איך היא משדרת מרחובות אמריקה למרות שהיא בבידוד בביתה. 
מערכת ice | 
יונה לייבזון (צילום צילום מסך טוויטר)
כתבת חדשות 12 בארצות הברית, העיתונאית יונה לייבזון, חשפה היום בחשבון הטיקטוק שלה איך כתבת חוץ עובדת דווקא מהבית, מהבידוד.
בסרטון הויראלי נראית לייבזון מבעד לעדשת מצלמת טלוויזיה, כאשר מאחוריה ברקע נמצאים רחובות אמריקה, בהם היא נוהגת להסתובב בכתבות שלה בה היא מסקרת את חדשות החוץ. שניה אחרי היא חושפת את הטריק כאשר היא הציבה מסך גדול מאחוריה עם רקע הרחוב, לא טריק שתלמיד כיתה ח' לא יכול לעשות בשיעור גאוגרפיה בזום.
 מתוך הטיקטוק של יונה לייבזון 
כזכור, לפני מספר ימים כתבת חדשות 12 נדבקה בקורונה. לייבזון החלה לכתוב 'יומן בידוד' ועדכנה את 80 אלף עוקביה ברשת החברתית: "כמעט שנתיים שומעים על תסמין איבוד חוש הריח, ועדיין כשזה קורה לך זה אחד הדברים המוזרים שיש, גם חוש הטעם הלך".
בנוסף, היא עדכנה שמצבה טוב ושידרה אופטימיות: "אבל למזלי מחוסנת שלוש פעמים אז זה באמת ממש קליל מבחינת התסמינים".
 
כאמור, היא מצטרפת לרפי רשף העיתונאי הוותיק שכמו גם זוגתו הזמרת נורית גלרון נדבקו בנגיף וייאלצו להישאר בביתם בתקופה הקרובה, וזאת בלי קשר לבידודים של העובדים ששהו בסמוך אליו בחדשות 12 בתקופה האחרונה (כמו עמליה דואק, חברתה הטובה של לייבזון)
יחד עם רשף, לייבזון הצטרפה לגל ההדבקות שדבק באנשי התקשורת וביניהם אייל קיציס, הילה קורח, ובועז ביסמוט אשר נדבקו בקורונה לאחר שלקחו חלק בכנס IAC במיאמי, ארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה