ויראלי

נתניהו צייץ מחדש את הסולידית, והרשת חגגה

אושיית הרשת, הסולידית, שבעבר תקפה את הליכוד וכינתה את המפלגה "עלובה" ו-"בסטיון של שמאל הסתדרותי מנוון", קיבלה חיבוק מפרגן מיו"ר האופוזיציה נתניהו, וזאת לאחר מה שכתבה על גדעון סער
מערכת ice |  4
נתניהו הסולידית (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90 מסך)
הבלוגרית הפופולארית תחת שם העט "הסולידית", תקפה את החוק שעבר בוועדת שרים לחקיקה על צנזור תכנים ברשתות החברתיות, וקיבלה פרגון מיו"ר האופוזיציה נתניהו. הגולשים הזכירו כי בעבר דווקא תקפה את הליכוד.
כזכור, ועדת השרים לחקיקה אישרה אתמול (שני) פה אחד את הצעתו של שר המשפטים גדעון סער לחקיקה למניעת הסתה ברשתות החברתיות. בכך יוכלו בתי משפט מחוזיים להורות לחברות התוכן והרשתות החברתיות להסיר תכנים.
 
האתרים והרשתות החברתיות עליהם יחול החוק הינם: גוגל, פייסבוק, טוויטר וטיקטוק. על פי נוסח החוק, שופט יוכל לדרוש להסיר מאותן רשתות תכנים אם הם מהווים עבירה פלילית או מייצרים חשש לפגיעה בביטחונו של אדם, ביטחון המדינה או ביטחון הציבור.
הסולידית צייצה על כך בקצרה וכתבה: "גדעון סער מפחיד אותי", וקיבלה ציוץ מחדש מהמתנגד הבולט להצעת החוק, נתניהו, שעקץ את מפלגתו של סער, תקווה חדשה: "מי שמאמין לא מפחד ממי שלא עובר את אחוז החסימה".
כתב הארץ, יאיר בריל, הגיב על כך: "אז עכשיו אנחנו משתפים ציוצים של הסולידית? מה הלאה, צילומי מסך מהפשוטע ואבא פגום?", ועל כך השיבה לו הסולידית: "הדבר היחיד שמשותף לי, לפשוטע ולאבא פגום הוא השימוש בשמות עט. ואולי גם אימפקט טיפה גדול יותר משל כתבי הצבע הממורמרים של שוקן".
אחד הגולשים הזכיר את הביקורת החריפה של הסולידית נגד הליכוד מאוקטובר 2020, דרך מתקפה שלה על בנו של רה"מ דאז, יאיר נתניהו, וכינתה את הליכוד כ-"המפלגה העלובה": "אתה קורא להחרים חברות יצרניות המתחרות בשוק החופשי. המפלגה העלובה של אביך, לעומת זאת, היא כלי שרת בידי המעמד הלא יצרני (חרדים ועובדי מדינה) ובידי קבוצות אינטרס עוינות תחרות (רגב והנמלים, זוהר וסוכני הביטוח, י. כץ ונהגי המוניות), שנוהגת בהפקרות כלכלית של סובייט מזרח אירופי".
לאחר שנתניהו-הבן מחק את הציוץ, המשיכה במתקפה נגד הליכוד: "אז נתניהו ג'וניור מחק את הציוץ בו קרא להחרים חברות מקיבוצים "קומוניסטים", ואני מניחה שעכשיו הוא עסוק בלעבד את העובדה שהמפלגה שלו היא בסטיון של שמאל הסתדרותי מנוון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני לא מצביע ליכוד אבל יש צדק בדברים לגבי הקיבוצים
    משה 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שלושה אחוז במדינה אוכלים 80% מהכנסות המדינה והעירונים מי הם זבלים שמשלמים מיסים והאשכנזים מהעיר הם קיבוצניקים לשעבר
    סגור
  • 2.
    שמח שיש לך זמן לצייץ. מקווה שתעביר כך את המשך חייך.
    קרטר 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הרחק מהגה השלטון. לא מתגעגע. תבלה.
    סגור
  • 1.
    יש לכם הצעה אחרת למניעת הסתה ברשת שאינה פוגעת בחופש
    גל 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    12 2
    הביטוי? נשמח לשמוע. כי חינוך לא יעזור. הרשתות מהדהדות שנאה. ולא חסר אידיוטים שימושיים שיוציאו לפועל איומים בעקבות הפצת שנאה. לא לכולם יש שיקול דעת ושכל ישר.
    סגור
  • You don't. זה כמו להילחם בתחנות רוח.
    ליאור 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמפיץ שקרים אז מי שנפגע מהשקרים כלכלית שיתבע אותו.
    סגור