מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אברמוביץ' הצליח לשמור על יציבות?

גם השבוע אין שינויים מהותיים בכל הנוגע למעמדם של עשירי ישראל. אברמוביץ' והאחים בוכמן נותרים יציבים, מרים אדלסון רושמת עלייה מתונה
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ' (צילום יוטיוב/ BBC News)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין 'פורבס': מרים אדלסון היא האישה הישראלית העשירה ביותר, בעלת העיתון "ישראל היום" ואלמנתו של המיליארדר שלדון אדלסון שעשה את הונו מעסקי המלונאות וההימורים בארה"ב, רושמת נכון לכתיבת שורות אלה עלייה של 445 מיליון דולר בהונה המוערך כעת בכ-26.6 מיליארד דולר. בכך היא ממוקמת במקום ה-48 בדירוג העולמי. 
במקום השני אייל עופר, עם שווי מוערך של 13.9 מיליארד דולר, הוא עולה ב-9 מקומות  בדירוג עשירי העולם, כשכעת הוא מדורג כאיש ה-126 בעושרו. אחריו את המקום השלישי מאייש אחיו הצעיר, עידן עופר, עם הון של 9.2 מיליארד, כשלאחרונה רשם ירידה של 138 מיליון דולר המשקפים ירידה של 1.47%, הוא מדורג בין 199 עשירי העולם. 
 
במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל נמצא רומן אברמוביץ', לא רחוק מעידן עופר כשהונו מוערך ב-8.6 מיליארד דולר, הונו נותר יציב השבוע, והוא עלה למקום ה-220 בדירוג עשירי העולם.
 
את הרשימה סוגרים האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם תופסים יחד את המקום ה-243 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה