מדדים ומחקרים

אילה חסון, עמית סגל ואילנה דיין: מי העיתונאי המוביל בישראל?

על פי תוצאות הסקר של 'פרספקטיבה', עמית סגל אותו רק 12% מהנשאלים לא הכירו אותו ניצב במקום הראשון והוא העיתונאי המוכר בישראל, כאשר איילה חסון ואילנה דיין (רק 15%) במקום השני המשותף. יאיר שרקי נחשב לאמין ביותר כ-66% מהנשאלים הגיבו זאת לגביו, יוסי ורטר הכי פחות אמין. גליקמן וברק רביד בתחתית
מערכת ice |  3
העיתונאים החזקים בטוויטר (צילום רשתות חברתיות, ויקיפדיה, istock)
באתר 'פרספקטיבה' בדקו במחקר מקיף מה חושבים הישראלים על התקשורת ומי לדעתם העיתונאים האמינים יותר ופחות. בשיתוף עם מכון המחקר 'מאגר מוחות' בניהולו של פרופ' יצחק כ"ץ, נוסח "סקר העיתונאים הגדול" והתשובות היו מסקרנות במיוחד.
על השאלה מי הם העיתונאים הכי אמינים והכי פחות אמינים בעיניהם של הישראלים. בקרב רשימת שמות של 20 עיתונאים מהמוכרים ביותר, העיתונאי הנתפס כאמין ביותר בישראל: יאיר שרקי מחדשות 12, הכי פחות אמין, יוסי ורטר מעיתון הארץ.
 
בקרב שלושת העיתונאים המוכרים ביותר בישראל, תוצאות הסקר חשפו כי עמית סגל אותו רק 12% מהנשאלים לא הכירו אותו ניצב במקום הראשון, כאשר איילה חסון ואילנה דיין (רק 15% לא הכירו כל אחת מהן) במקום השני המשותף.
בנוסף, אילו עיתונאים נחשבים לאמינים ביותר? יאיר שרקי כאמור הוא האמין ביותר בישראל – 66% מהנשאלים טענו זאת לגביו. במקום השני ניצב חברו לערוץ, עמית סגל, ש-64% מהציבור העיד על אמינותו. במקומות השלישי, הרביעי והחמישי נמצאים איילה חסון (56%), אילנה דיין (54%) ונחום ברנע (52%) על פי הסדר.
העיתונאי שנתפס כהכי פחות אמין בישראל הוא יוסי ורטר מ'הארץ', כאשר לגביו רק 32% מהנשאלים ראו בו עיתונאי אמין. אחריו ניצבים מוטי גילת (37%) ואביעד גליקמן (38%). מיד אחריהם ברק רביד ויעקב ברדוגו, עם 40% לכל אחד וסוגרים את החמישייה התחתונה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברדוגו זה עיתונאי? ?? (ל"ת)
    אבי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    איילה מול גליק .....
    ארכיפלג 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איילה חסון היא העיתונאית האמינה ביתר בכל התקשורת , שנים רבות היא אינה סוטה ל ימין או שמאל. אינה פוחדת להתנגש בגדולי התקשורת (וברור גם למה --עם בעל כמו שלה ) . להערכתי היא שואפת לפוליטיקה והיא תגיע , גם אם תתנגח עם כל העולם . אגב גליקמן אינו עיתונאי הוא כרוז של מעסיקי אשתו . היא עובדת במערכת המשפטית והוא מאד חושש למקומה מפני שהיא מרכז ההכנסה בבית . אם הוא יופרש פרש מהתקשורת , רק ״וולט״ יסכים להעסיקו בתנאי שהוא יודע לרכב על אופניים והמשקפיים (תחתיות של סיפולוקס) יהיו קשורות לראש . אם יפלו המשקפיים בזמן נהיגתו אני מעריך שהוא יערב לפחות ארבע מכוניות באותה תאונה .
    סגור
  • 1.
    אביעד גליקמן
    צביקה 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אביעד גחעקמן הוא לא עיתונאי ,,,,, דובר הפרקליטות ,בהחלט
    סגור