מדדים ומחקרים

הפרת זכויות אדם ועוינות לישראלים: זה הנושא החם ברשת השבוע

באיחור של שבוע, המונדיאל בקטאר הפך להיות הנושא הכי חם ברשת בשבוע השני לתחילתו וזאת בצל האלימות הקשה בכבישים ויוקר המחייה 
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
השבוע השני למונדיאל חלף לו ואף שבשבוע שעבר זה לא היה הנושא הכי מעניין על סדר היום במדינת ישראל, השבוע השני כבר עשה את העבודה והפך את המונדיאל בקטאר לנושא הכי חם ברשת. 
השיח על המונדיאל ברשת בא על רקע האלימות הקיצונית בכבישי ישראל וכמובן יוקר המחייה שלא מרפה ולמרות הכול הוא הצליח להביא ל-29,924 דיונים, מתוכם 45,326 שיחות ו-342,960 לייקים וזאת על פי חברת ״סקופר״ המתמחה בניטור וניתוח שיח ברשתות החברתיות.
 
המונדיאל השנה היה בתהליכי הכנה כבר החל מתחילת 2010, לאחר שקטאר זכתה לארח אותו ומאז הוחלט כי הוא יהיה מונדיאל מתקדם ומיוחד מסוגו (טכנולוגית לפחות). במונדיאל הזה נוכל לשים לב שישנם יותר נבדלים ממה שהיינו מצפים ותוספות זמן משמעותיות - הכול תודות לחיישנים ולבקרה המיוחדת שהמארחת מנהיגה בטורניר.
@yamolisker הכמות נבדלים שיש במונדיאל היא לא נורמלית, וזה למה 🫡 #מונדיאל #מונדיאל2022 #נבדל #מהזהנבדל #worldcup2022 #worldcup ♬ World Cup - iShowSpeed

במהרה עם תחילת הטורניר שני מגישים בכאן 11 תפסו את עין האוהדים הישראלים והם אורן יוסיפוביץ' ואיתי שכטר שנתנו הופעות משעשעות ומרעננות.
למרות זאת, הטון השתנה במהרה עבור הישראלים לאחר שהעוינות כלפי הכתבים שלנו בקטאר הפכה לבולטת במיוחד.
למרות הכול גיא הוכמן ניסע 'להקליל' על האווירה ביציעים במהלך משחק של איראן והצליח - חלקית.
למרות זאת, יוסף חדאד פנה לרשתות החברתיות השבוע על מנת להזכיר שקטאר מתעלמת מעניין הפרת זכויות האדם בו היא חשודה וזאת לצד העוינות הבולטת של אזרחיה ואורחיה כלפי אזרחים ישראלים.
מי שכנראה לא כל כך הסכים עם התגובה הישראלית על העוינות כלפי הצוותים בקטאר הוא כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שהעלה ציוץ בו הוא מתאר מציאות דיי דומה עבורו כאן בארץ.
ציוץ נוסף שהפך ויראלי השבוע, אך הפעם דווקא באור חיובי ומשעשע, הוא זה של דפנה ראכלין, בתו של אלי ראכלין ואחותה של מאיה ראכלין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה