מדדים ומחקרים

הסדרה הזו הצליחה לעשות את הבלתי אפשרי

עונה חדשה של סדרה מקורית בשירות הסטרימינג הצליחה למשוך כל כך הרבה צופים חדשים, שהעונה הראשונה שלה יותר פופולארית עכשיו מכפי שהייתה כאשר עלתה לשירות בפעם הראשונה
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
זה כנראה לא קרה מעולם: העונה השנייה של "ג'יני וג'ורג'יה", קומדיית הנעורים של נטפליקס, פופולארית עד כדי כך, שלא רק שרשמה מספר שעות צפייה שבועיות מהגבוהים ביותר לסדרת נוער חדשה בשבוע המלא הראשון שלה בשירות, וניצבת במקום הראשון (גם בעולם וגם בישראל) בהפרש עצום – אלא ש"אפקט הקץ'-אפ" שלה הביא את העונה הקודמת של הסדרה למקום השני (שוב – גם בעולם וגם בארץ).
מי שירדה למקום השני היא שוברת השיאים הקודמת (והיחידה) לז'אנר הזה, "ונסדיי", שבארץ הידרדרה כבר למקום השישי; במקום הרביעי עונתה השנייה של "ויקינגים: ולהאלה", שבישראל הגיעה למקום השלישי, וגררה במסגרת "אפקט הקץ'-אפ" את העונה הראשונה למקום התשיעי בעולם והעשירי בישראל; ובמקום החמישי בעולם עונה 3 של "מלכת הדרום", בכיכובה של קייט קסטיו.
 
במקום השישי בחו"ל, והרביעי בארץ, המיני-סדרה "קליידוסקופ"; במקום השביעי בעולם "תהילת הנקמה"; במקום השמיני מחוץ לגבולותינו "המתים של בלום"; ובמקום העשירי בלבד בעולם עונתה השלישית של "אמילי בפריז", שנראה כי איבדה את הפופולאריות הרבה שלה בעונה השלישית ועומדת להידחק אל מחוץ לעשירייה עוד לפני שמלא חודש לעלייתה באוויר.
בישראל, לעומת זאת, נמצאת עונה 3 של "אמילי בפריז" במקום החמישי; במקום השביעי המיני-סדרה "מיידוף: המפלצת מוול-סטריט"; במקום השמיני המיני-סדרה "המציצנית"; ובמקום התשיעי "הרכש החדש", שבעולם כבר ירדה עד למקום ה-19.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה