קריירה ולימודים

נטפליקס מחלקת 385 אלף דולר: כך תוכלו לקחת אותם

ענקית הסטרימינג פרסמה משרה חדשה, ולא יותר מדי מסובכת, בשכר גבוה באופן דרמטי מהמקובל בתעשייה – האם פתאום יש לה יותר מדי כסף בקופה?
יאיר מור | 
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום Markus Henkel / flickr)
האם נטפליקס כבר התגברה על המשבר של השנה וחצי האחרונות? החברה פרסמה משרה יוקרתית מאוד שמציעה משכורת גבוהה להחריד על תפקיד לא שגרתי.
התפקיד המדובר הוא דייל או דיילת ראשיים למטוס הפרטי של החברה – מטוס מנהלים מדגם גאלפסטרים 5 (בגרסת G550 היוקרתית במיוחד), שמחירו 46 מיליון דולר והוא נושא בין 14 ל-19 נוסעים בכל טיסה.
הדייל או הדיילת אמורים להיות מקצועיים מאוד, להיות מסוגלים לשמור על סודיות, להעניק לבכירי ענקית הסטרימינג את השירות הטוב ביותר שקיים בחברת תעופה, לנהל את הציוד שחייב להיות על המטוס וכדומה.
 
תמורת התפקיד הזה, מציעה החברה טווח שכר שמתחיל מ-60,000 דולר לשנה ויכול להגיע, עבור מועמד/ת מתאים/ה, עד 385,000 דולר לשנה – כלומר יותר מ-32,000 דולר, או 108,000 שקל, לחודש – קצת יותר משכרה של נשיאת בית המשפט העליון בישראל, אסתר חיות, שבתחילת השבוע דיווחנו כי היא מרוויחה 104,000 שקל בחודש ברוטו. גם הקצה הנמוך של השכר המוצע הוא יותר מ-10% מעל שכרם של דיילים ודיילות בחברות התעופה האמריקאיות האזרחיות.
לא ברור כל כך מדוע מרשה לעצמה החברה להציע שכר כזה לתפקיד לא מאוד קריטי לארגון, חצי שנה בלבד לאחר שפיטרה 300 עובדים בעקבות ירידה של מיליון וחצי משתמשים בחצי שנה. עם זאת, לפי דיווחים בעולם היא כבר החלה להתאושש מהמשבר, ואף שכרה עובדים חדשים לתפקידים נוספים בחודשים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה