מדדים ומחקרים

טום קרוז כוכב – אבל רק בישראל | דירוג נטפליקס

כוכב "אהבה בשחקים" זוכה לעדנה בישראל והסרטים הישנים שלו מככבים בטבלת התכנים הנצפים של השבוע. הסרט הנצפה בעולם היה אחד שמגייס את אחד האנשים המפורסמים בהיסטוריה כדמות משנה
יאיר מור | 
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia)
"עיניה התכולות", סרטו של סקוט קופר המבוסס על ספרו של לואי בויאר בכיכובו של כריסטיאן בייל בתפקיד בלש שמגייס את הצוער אדגר אלן פו לסייע בפענוח רצח, הוא הסרט הנצפה ביותר בנטפליקס בשבוע שהסתיים ביום ראשון, גם בעולם וגם בישראל – אם כי עם נתון של פחות מ-40,000 שעות צפייה, אין לו הרבה במה להתגאות.
במקום השני בעולם והשישי בישראל "הטרמפיסט עם הגרזן", סרט תיעודי על טרמפיסט מוזר ומסתורי שהפך לכוכב רשת ולבסוף נעצר; במקום השלישי בעולם והשני בישראל "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית"; במקום הרביעי בעולם והשביעי בישראל "מחפשים את גונקר"; ובמקום החמישי בעולם "לשיר".
 
החמישייה השנייה בעולם נפתחת עם גרסת המחזמר לסיפורו המפורסם של סופר הילדים רואלד דאל, "מטילדה", שבישראל צונח למקום התשיעי; במקום השביעי בעולם הדרמה המקסיקנית "רעש"; במקום השמיני בחו"ל והשלישי בישראל "איך הפכתי לגנגסטר"; במקום התשיעי בעולם "ג'ומנג'י: השלב הבא" בכיכובו של דוויין ג'ונסון; ובמקום העשירי "רובוטריקים 3: אפלת הירח".
בארץ נכנסו לעשירייה גם "המומיה ו"תוצרת אמריקה" בכיכובו של טום קרוז (מקומות 4 ו-5); "מטרה קשוחה 2" (מקום 8); ו"חמישים גוונים של אופל" (מקום 10).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה