ויראלי

עוקץ התווים של ויקטורי נחשף: מי גנב מהזכאים כסף?

א' שימש ממיין דואר בסניף המדובר לפני כשלוש שנים. בכתב האישום שהוגש נגדו נטען כי הוא איתר מעטפות בהן תווי שי של רשת המזון בבעלות אייל רביד, גנב אותם, וגרס את המעטפות על מנת להעלים ראיות שלכאורה הן מעולם לא היו. לאחר מכן הגיע לסניף ויקטורי בראשל"צ ובזבז את התווים
מערכת ice | 
סניף של ויקטורי סיטי (צילום shutterstock, באדיבות רשת ויקטורי, pixabay)
אירוע חריג בדואר ישראל. על פי פרסום של שמעון איפרגן במאקו, עובד ביחידה המרכזית של הדואר במודיעין גנב תווי קנייה של רשת ויקטורי שנשלחו ללקוחות בשווי אלפי שקלים זאת כשחשב שלא יתפס.
על פי הפרסום א' שימש ממיין דואר בסניף המדובר לפני כשלוש שנים. בכתב האישום שהוגש נגדו נטען כי הוא איתר מעטפות בהן תווי שי של רשת המזון בבעלות אייל רביד, גנב אותם, וגרס את המעטפות על מנת להעלים ראיות שלכאורה הן מעולם לא היו.
 
לאחר ששדד את התווים המדוברים, הוא ניגש לסניף רשת ויקטורי בראשון לציון ורכש באלפי שקלים. לאחר שלקוחות שלא קיבלו תווי שי לרשת ויקטורי הלוננו, החלה בדיקה מקיפה להיכן נעלמו, א' הודה והחזיר תווים בסכום של 2,186 שקלים, הוא פוטר בהמשך.
על פי איפרגן, א' הועמד לדין בבית משפט השלום ברמלה באשמת גניבה. הוא הורשע וירצה עונש של 45 ימי מאסר שירוצו בעבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי פיצוי של 3,000 שקל לקופת דואר ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה