ויראלי

חיים כהן חושף: "גם אם יש אי הסכמות, זה בלי צעקות"

השף סיפר לקראת חזרת מאסטר שף: "הציפייה היא מורכבת. קודם כל שיהיה אוכל טעים, כי אני מכניס את זה לגוף ובנוסף אני רוצה להיות מופתע בקטע של: 'וואו, איך אני לא חשבתי על זה?', שזה קורה לא מעט. מי שהכי ותיקים אלו אייל ואני, מתחילת העשור. רותי זו העונה השנייה שלה וישראל נדמה לי שהשלישית או הרביעית, הדינמיקה מדהימה"
מערכת ice |  5
חיים כהן מוזיאון חולון (צילום לנס הפקות)
אחרי חודשים לא פשוטים, שבהן היה עסוק בעיקר בתרומה לחיילים והאכלתם ואירוח של משפחות שעברו תופת, חיים כהן עכשיו יכול להתרכז בעונה החדשה של "מאסטר שף" שחוזרת למסך של קשת 12 לעונה חדשה ביום שבת. בראיון למאקו הוא סיפר על התחושות להכנס שוב לאולפן.
בין היתר הוא סיפר בראיון: "תמיד יש התרגשות והיא גוברת אחרי שמכירים את המתמודדים. תוך כדי האודישנים פתאום פוגשים אנשים צעירים וחדשים וגם מרגישים את הקפיצה הקולינרית מעונות קודמות. יש מספר גדול של מתמודדים בולטים שהם טובים. יש ביצועים מאוד מדויקים וטעימים, 90 אחוז מהזמן אנחנו אוכלים אוכל טעים וזה מקל מאוד על התחושה של השובע".
 
לגבי הציפיות שלו סיפר: "הציפייה היא מורכבת. קודם כל שיהיה אוכל טעים, כי אני מכניס את זה לגוף ובנוסף אני רוצה להיות מופתע בקטע של: 'וואו, איך אני לא חשבתי על זה?', שזה קורה לא מעט. מי שהכי ותיקים אלו אייל ואני, מתחילת העשור. רותי זו העונה השנייה שלה וישראל נדמה לי שהשלישית או הרביעית והדינמיקה מדהימה. אם מחברים את הגילאים של כולם זה בערך 300 שנה, אנחנו ותיקי המזון במדינה, אז יש הערכה נורא גדולה אחד לשני ושיח מעניין עם תוכן. גם אם יש אי הסכמות, זה בלי צעקות".
על העבודה שלו במזנון הכנסת: "כנגד כל הציפיות, הם לא לקוחות קשים. להפך, הם מאוד טובים ואני חושב שהיו להם שנים שלא נתנו כל כך את הדעת על האוכל שם. לכן השינוי שעשינו היה וואו מבחינתם, הקבלת פנים הייתה מדהימה, הם אסירי תודה ובאים ואומרים את זה. נורא כיף שיש קהל כזה, כיף להכין להם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חיים כהן
    מיכה 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה פשוט "בן אדם" מה שנקרא מנטש .
    סגור
  • 4.
    מאוס
    גיל 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לא מעניין .מץאיש מלא אגו חולה פירסום וכסף..כמה אפשר לראות את אותו פרצוף על המסכים ובעיתון..נשאר רק לתלות שלט באיילון המאכיל הלאומי
    סגור
  • 3.
    חיים כהן
    נופר לוי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שמכרת את נשמתך ופתחת בתשעה באב ובגדת בכל הערכים עליהם גדלת. לא רואים אותך יותר בטלויזיה
    סגור
  • 2.
    כבר אי אפשר לשמוע את הקול שלו (ל"ת)
    להחליף כבר 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חיים כהן..אצלי אתה גמור!!! עבד כי ימלוך לכאורה
    אורה 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נתת לערוץ 12 אל גזירה הישראלי..את " ליטרת הבשר" שלו...בהתקפה על הממשלה הימנית ונתניהו. כשיצאת בהכרזה.מצולמת שעוד תבוא חשבון עם הממשלה ..וכעת אתה מככב בתמורה כמו אחרונת הדוגמניות..בכל אתרי ערוץ 12 ויינט,אייס,ידיעות..מכרת עצמך בנזיד עדשים.. .בשבילי .אתה יוק.... בושה,בושה,בושה,לכאורה לעניות דעתי...
    סגור