ויראלי

אהרוני ייפרד מהצמה אחרי 50 שנה? "גם בעיניי זה מיותר"

באודישן של רן סטון, מעצב שיער ובשלן חובב, ניצח בקרב על טהרת הפלפל החריף והוא נשאל כשניגש להכין את המנה שלו מול השופטים, מה כספר הוא היה עושה עם הצמה של ישראל אהרוני. "הוא צריך להוריד את הצמה לדעתך?", שאל חיים כהן, ונענה: "אהרוני, בלי הגבות והזקן - הוא שם לגמרי"
מערכת ice | 
ישראל אהרוני בקמפיין ארקוסטיל (צילום אור גפן)
אחרי ש"מאסטר שף" חזרה לעונה חדשה בפרק פתיחה מרתק, האודישנים המשיכו גם אמש (ראשון), ואפילו נרשם רגע שבו השף והשופט ישראל אהרוני היה קרוב לוותר על הצמה שלו אחרי עשרות שנים שהייתה סמל מסחרי.
באודישן של רן סטון, מעצב שיער ובשלן חובב, ניצח בקרב על טהרת הפלפל החריף והוא נשאל כשניגש להכין את המנה שלו מול השופטים, מה כספר הוא היה עושה עם הצמה של ישראל אהרוני. "הוא צריך להוריד את הצמה לדעתך?", שאל חיים כהן.
 
סטון ענה: "אהרוני, בלי הגבות והזקן - הוא שם לגמרי. זה מקסים שהוא תמיד מחייך וחיובי". אהרוני מצדו גם הגיב לנושא המאוד אישי: "גם בעיניי זה מיותר, אבל אין לי אומץ להוריד אותה".
רק לפני מספר שבועות נרשם עצב גדול בעולם הקולינריה והתרבות בישראל. בגיל 72, הלך לעולמו נלי שפר, שכונה ״גדול צלמי האוכל בישראל״. במשך כמעט 40 שנה הוביל את תחום צילום האוכל בישראל, והיה השותף ליצירה של ישראל אהרוני, הצלם הקבוע של מדור המתכונים שלו ב"ידיעות אחרונות" והצלם של ספרי הבישול הגדולים שלו, בארץ ובעולם.
אהרוני נפרד מהחבר הטוב שלו באינסטגרם עם הקדשה מצמררת: "נלי שפר. תראו את החיוך הזה. את העיניים הטובות האלה, את האור שקורן מהפנים האלה. נלי, איש יקר במולא מובן המילה, חבר ואהוב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה