ויראלי

אירית רחמים בווידוי חושפני: "הנושא בוער ומורכב, התאהבתי בפאות"

מפיקת האירועים שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא בוחרת מדי פעם להשתמש בפאות מכיוון שהדבר נוח לה על פני התעסקות שאינה נגמרת בעיצוב השיער הטבעי שלה. "פאה לא שונה מכובע או כל אביזר אופנה/טיפוח אחר"
מערכת ice |  2
אירית רחמים (צילום אינסטגרם/ אירית רחמים)
אירית רחמים שיתפה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה פרט אישי על חייה, שכנראה מרבית מעוקביה לא היו מודעים לו. בסטורי שהעלתה היא הודתה כי היא מסתובבת מדי פעם עם פאות וכי הדבר נוח לה יותר על פני התעסקות שאינה נגמרת בעיצוב השיער הטבעי. "מי אמר שרק השחקניות בהוליווד יכולות ללבוש פאות?, כתבה.
המשפיענית כתבה כי היא קיבלה תגובות ופניות רבות מצד גולשים וגולשות אשר שאלו אותה בנושא השימוש בפאות, והיא הרגישה כי היא חייבת להבהיר נקודה חשובה: "פאה לא שונה מכובע או כל אביזר אופנה/טיפוח אחר". רחמים כתבה כי היא הבינה עד כמה המצב מורכב ובוער בקרב עשרות אלפי נשים בישראל, והיא אף הוסיפה להעלות סרטוני הסבר על שימוש בפאות. "שמתי לעצמי משימה והיא הפיכת חבישת פאה לדבר לגיטימי, אופנתי ופשוט לשימוש".
 
לסיכום היא כתבה: "אחות יקרה, זכרי שאת מחליטה איך להרגיש עם המראה שלך, רק את. אני התאהבתי כבר מזמן בפאות, ואיתי גם כל כוכבות המוזיקה הגדולות בעולם". עוד היא הוסיפה כי היא מודה על הביטחון שקיבלה להעניק השראה לנשים, ולעזור למי שמתביישת בנושא זה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נכון. פאה נראית מושלמת גם כשיש לחות (ל"ת)
    פן מתקלקל מהר 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פאה זה כבד ולא טבעי!! (ל"ת)
    ליטל 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור