ויראלי

אייל גולן חוטף אחרי ההישג: "מקווה שאתן לא מרגישות ששכחו אתכן"

אחרי ההישג האדיר של אייל גולן בדמות ארבעה סולד אאוטים להופעות שלו באצטדיון בלומפילד, פוסט שעלה לרשתות החברתיות והזכיר את פרשת "משחקי החברה" עורר עניין רב וסלבס ואנשי תקשורת רבים חיזקו אותו: "אנחנו איתכן. מאמינות לכן ומבטיחות לעשות הכל כדי שהילדות שלכן יגדלו למקום טוב יותר"
מערכת ice |  5
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
איל גולן הכריז בשבוע שעבר על פתיחה של מופע חדש באצטדיון בלומפילד, כמו בשנה שעברה, אז פתח שני מופעים בזה אחר זה. הפעם, ברקע המלחמה הציג תחילה הזמר והיוצר תאריך אחד למופע, ועם תחילת מכירת הכרטיסים, בעקבות ביקוש של עשרות אלפי ממתינים לרכישת כרטיסים, נפתחו שלושה מופעים נוספים.
אחרי שהכרטיסים בשלושת התאריכים הגיעו לסולד אאוט מהיר תוך 10 שעות בלבד, ובסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש בהופעות אלו, הוא פתח מופע רביעי. על רקע ההישג של גולן, היו מי שלא שכחו את פרשת "משחקי החברה".
 
בפוסט שעלה לאחד מעמודי הפייסבוק והאינסטגרם הפופולריים ביותר בישראל, "הפשוטע", נכתב כי "בין כל הדיווחים על ״ארבעת הסולד אאוטים״, חשוב לי לכתוב לט׳ ונ׳, אני מקווה שאתן בטוב, שאתן לא מרגישות ששכחו אתכן ושלבכן לא נחמץ. אני תמיד אאמין לכן, אף סוללת עורכי דין משומנת לא תשכנע אותי שנערות בנות 15 ו16 מבתים הרוסים ביקשו שגברים בני 40-50 יעבירו אותן מיד ליד, או המציאו הכול, ולא שפשוט היה קל לעבוד עליהן. אני עדיין מקווה שיום אחד תקבלו הכרה".
סלבס ואנשי תקשורת רבים תמכו בפוסט שעלה ב"הפשוטע". כך למשל פאולה רוזנברג שהגיבה: "כל מילה". גם נריה קראוס, כתבת חדשות 13 הגיבה: "בול. תודה על זה". מיכל פעילן, כתבת הרווחה של רשת 13, הגיבה: "תודה על זה. בדיוק מה שחשבתי כשראיתי את הפרסום על ההופעות. נ' ו-ט', אנחנו איתכן. מאמינות לכן ומבטיחות לעשות הכל כדי שהילדות שלכן יגדלו למקום טוב יותר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תרבות
    משה מחיפה 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי שר תרבות משיעור קומתו של יואב קיש מגיע מגיע גיבור תרבות בדמותו של גולן . והנה עם התרבות מגיע בהמוניו לשמוע אותו. לשמוע ולא להאמין איך ישראל האהובה השתנתה.
    סגור
  • 4.
    אייל גולן
    חן 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זמר ענקן
    סגור
  • 3.
    הקנאה הורגת , השמאל כועס איך גולן מצליח למרות היירוט של
    אנונימי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שלו על ידי תפירת התיק והפעלת מתלוננות פיקטיביות
    סגור
  • 2.
    אייל המלך
    נתי 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    והקנאים יסבלו
    סגור
  • 1.
    יאלה חלאס
    אישה 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הקנאים קופצים חחחח
    סגור