ויראלי

חיים כהן נזכר בדמעות: "זה הציף אותי לגמרי"

לאחר שמתמודדת מאסטר שף סיפרה על הקשר עם חמותה: "היא הייתה דמות סופר משמעותית, כי התקבלתי שם כבת משפחה מהשנייה הראשונה. הבית שלה היה מקום שבו הייתי יכולה לבוא ולשים את הראש", חיים כהן התרגש מהמילים שלה: "אין משפט שמבטא קרבה ובית יותר מהמשפט הזה. עכשיו כשאמרת את זה, זה הציף אותי לגמרי"
מערכת ice |  3
חיים כהן (צילום אינסטגרם/ חיים כהן)
העונה החדשה של "מאסטר שף" ממשיכה עם האודישנים המסקרנים רגע לפני הרכבת הנבחרת לעונה כולה ובפרק האחרון, המתמודדת לירז כהן סיפרה על הקשר המיוחד שהיה לה עם חמותה והצליחה לרגש את השופטים.
כהן סיפרה: "היא הייתה דמות סופר משמעותית, כי התקבלתי שם כבת משפחה מהשנייה הראשונה. הבית שלה היה מקום שבו הייתי יכולה לבוא ולשים את הראש", חיים כהן התרגש מהמילים שלה: "אין משפט שמבטא קרבה ובית יותר מהמשפט הזה. עכשיו כשאמרת את זה, זה הציף אותי לגמרי". 
 
אגב, רק השבוע נודע כי השף חיים כהן בדרך לעשות היסטוריה בקריירה הענפה שלו. שופט 'מאסטר שף' בן ה-64 מגיע לעולם המשחק ויגלם את אביו של תומר קאפון בסדרה רומנטית קומית חדשה בקשת 12, בה תככב זוכת 'רוקדים עם כוכבים' עדי חבשוש.
לצדו של כהן, אורנה בנאי תגלם את האמא של חבשוש. הסדרה אמורה לעלות בהמשך 2024 לאוויר בערוץ, כאשר היא נכתבה על ידי יוצרי 'השיר שלנו', שתספר את סיפורה של מפיקת חתונה שמחכה לאחד שלה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דמעות תנין,עשה סלקציה של תו ירוק פשיסטי בשקורונה (ל"ת)
    נזלת 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה כיף יהיה לקבל ארץ נקיה בלי מקופחוני תו ירוק (ל"ת)
    ... 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מסטר שף?
    מריו 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    140 חטופים מעונים ונאנסים מידי יום ולילה . ופה? מסטר שף .. חיים כהן התרגש מדברי המתמודדת . ועדיין ממשיך למכור מנת דוגמיות ב400-500 ש"ח לזוג .. עכשיו אתם מבינים למה עלו עלינו עם עגלות וחמורים?
    סגור