ויראלי

כוכב האח הגדול בווידוי טראגי: "עניתי לו שבא לי להתאבד"

בראיון קורע לב שיתף קאזם חלאילה: "יותר מיומיים ישבתי בחדר, לא יצאתי. ישן 16 שעות. בסוף כשהבנתי שזה מאוד חמור בסוף השנה, נסעתי באוטו עם השכן ואמרתי לו: ‘ניסים, אני מרגיש שמיציתי את החיים”
מערכת ice |  1
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
כוכב “האח הגדול” לשכבר, קאזם חליליה זעזע את הרשתות החברתיות לאחרונה כאשר סיפר באופן נרחב על תקופת הדיכאון הלא פשוטה שעבר ובה איבד את החשק לחיות לדבריו ואפילו לחשוב מחשבות אובדניות.
כזכור, לפני מספר שבועות קאזם חלאילה, כוכב האח הגדול שדי נעדר מהרשתות החברתיות במשך תקופה של למעלה משנה, החליט לחדד את שעבר עליו וכך עשה אמש [ראשון] גם בראיון לתוכנית “13 בצוהריים” עם המגישים קובי מחט וגיל לוין, שם אף חשף כי היה לו רצון לסיים את חייו ולהתאבד.
 
בין דבריו של קאזם חלאילה הוא שיתף ואמר: “יותר מיומיים ישבתי בחדר, לא יצאתי. ישן 16 שעות. בסוף כשהבנתי שזה מאוד חמור בסוף השנה, נסעתי באוטו עם השכן ואמרתי לו: ‘ניסים, אני מרגיש שמיציתי את החיים”.
עוד הוסיף כוכב האח הגדול: “הוא שאל אותי ‘מה זאת אומרת?’, אז עניתי לו שבא לי להתאבד. ופה הבנתי שזה משהו מסוכן והחלטתי ללכת לטיפול. לקח לי שלושה חודשים אז שדיברתי על זה בחוץ”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קאזם חלילאה
    ליזה 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצוב איך אדם ככה נשאר בודד ואין מי שיגיש עזרה יחבק וידאג לבדידות והמצב הנפשי במיוחד כשהמשפחה מפנה עורף..קאזם אל תוותר על טיפול פסיכולוגי רצוף ובמקביל תעשה דברים שטובים לך ולאט לאט תקום חזרה על הרגליים
    סגור