ויראלי

כסיף משתולל: "חיילי צה"ל נכנסים לבתי חולים ותוקפים"

עופר כסיף ממשיך להסתבך. האירוע החמור אמש סביב מעון רה"מ ששהה תחת מצור של מפגיני שמאל מסרב לדעוך והמשטרה פועלת גם נגד חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן
דוד זולדן |  1
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
ח"כ עופר כסיף עורר מהומה במליאת הכנסת אחרי שנשא דברים, ואמר בין היתר כי "חיילי צה"ל נכנסים לבתי חולים ותוקפים". בהמשך הוצא ח"כ כסיף המליאה על יד חברי הכנסת. האירוע אמש סביב מעון רה"מ ששהה תחת מצור של מפגיני שמאל מסרב לדעוך והמשטרה יצאה גם נגד חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן: "לצערנו עיין יש כאלו שממשיכים לראות באירועי אמש מחאה לגיטימית וממשיכים להשתלח בשוטרים שמבצעים תפקידם כחוק".
ובהקשר אחר של כסיף - כזכור, אתמול ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה היום (שני) דיון בנושא החשש מפיטורים המוניים של עובדי נמל אילת. הדיון נערך לבקשתו של ח"כ עופר כסיף (חד"ש), שהתריע בפני הוועדה כי הנהלת הנמל מבקשת לפטר 50% מעובדיו. ח"כ כסיף אמר בפתח הדיון כי ב-2010 הופרט נמל אילת לידי חברה פרטית בבעלות האחים נקש למשך 15 שנה, עם אופציה להארכה לתקופה של עשור נוסף.
 
לדבריו, "במהלך השנים הייתה עלייה הדרגתית בהיקף הסחורות הנפרקות בנמל, והעובדים דרשו הסכם קיבוצי חדש. באוגוסט האחרון, עוד לפני המלחמה, הוכרז סכסוך עבודה אבל המו"מ נקלע למבוי סתום". הוא הוסיף כי לפני כעשרה ימים הודיעה הנהלת הנמל שהיא עומדת לפטר 60 מתוך כ-120 העובדים. "אין הפסדים, נהפוך הוא, יש תחושה לא נוחה שיש פה שימוש ציני של המעסיק במצב המלחמה כדי לפטר עובדים או להשתמש באיום לפטר עובדים כדי להרוויח".
בדיון השתתפו גם נציגי ועד העובדים בנמל. יהודה בלולו, נציג הוועד, אמר: "האחים נקש ניצלו את המדינה ולא יישמו שום דבר מכתב ההסמכה. הם היו אמורים לשמור על כלים ועובדים ועושים חד צדדית צעדים שמשמעותם לירוק למדינה בפנים. זה הנמל הרווחי ביותר פר עובד. 11 שנים אנחנו עובדים איתם והם לא רצו לחתום על הסכם שכר וניצלו אותנו". יו"ר ועד התפעול, מאיר אברג'יל, הוסיף: "הפקרתם אותנו בידי אנשים תאבי בצע, שכל מה שמעניין אותם זה להרוויח הון. הם סחטו את הלימון ומהקליפה הם עושים ריבה. לא השקיעו כלום בציוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא שייך לקואליציה השמאל בראשות גנץ לפיד אז מותר לו
    המוטציה השמאלנית 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה פרצופה של קואליציית גנץ לפיד
    סגור