ויראלי

דניאל גרינברג מתחרטת: למה מחקה סטורי עצבני?

לאחר שכוכבת האח הגדול לשעבר שני גולדשטיין הגיבה לה: "היה אפשר לתרום את הכסף", דניאל גרינברג הגיבה לה בעקיצה משלה: "מחפשת תשומת לב" והסבירה מה עוד היא חושבת על גולדשטיין, אבל לאחר מכן החליטה לוותר ורשמה: "חכו שנייה, מחקתי את הסטורי, יותר מדי לשון הרע היה לי פה בהודעות, זה חג אז חג שמח"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
לאחר שדניאל גרינברג התראיינה למאקו, כשבראיון נחשפה ושיתפה על הזוגיות שלה עם אייל גולן, דיברה על משפחתיות, העצמה כלכלית ועל העצמה נשית, מי שלא התחברה, היית השחקנית והדוגמנית שני גולדשטיין שלא יכלה להישאר אדישה לציטוט מהכתבה, המדבר על תרומה בחזרה ואמרה: "היה אפשר לתרום את הכסף לעמותות למען נשים, מקלטים לנשים מוכות, עזרה לנשים שיצאו ממעגל הזנות, נשים שנפלו קורבן להתעללות מינית".
כעת, גרינברג הגיבה לה בעקיצה משלה: "מחפשת תשומת לב" והסבירה מה עוד היא חושבת על גולדשטיין, אבל לאחר מכן החליטה לוותר ורשמה: "חכו שנייה, מחקתי את הסטורי, יותר מדי לשון הרע היה לי פה בהודעות, זה חג אז חג שמח".
כאמור, עוד ציטטה גולדשטיין את גרינברג מהכתבה: "מתחת לכל תמונה שלי באירוע, אני רוצה משפט העצמה לנשים שמגיעות, שיקראו אותו, שיצלמו. אין יותר העצמה נשית מזה בעיניי", גולדשטיין עקצה: "אין יותר העצמה נשית מזה? אין שום רעיון אחר?" והמשיכה: "טוב, מכיוון שאין יותר העצמה נשית מתמונות של עצמך עם משפטי העצמה מתחת, החלטתי לשאוב השראה ולהוסיף לכם עם תמונות של עצמי עם משפטים שכתבתי".
 
גולדשטיין בחרה תמונות שלה, עם משפטים ייחודיים שהוסיפה לכל תמונה, כהלצה: "שחררי את האלה היוונייה שבתוכך", "שימי כומתה אחותי, גם את יכולה", "כסף לא קונה עושר זה משפט של עניים", "כל מדרגה יכולה להיות ירידה, לכן הסתכלתי עליהן מלמטה כלפיי מעלה". את הסרטון בחרה הדוגמנית לסיים עם ציטוט של מיילי סיירוס: "משפט מקורי שלי, חשבתי על זה לבד, 'אני גם יכולה לקנות לעצמי פרחים'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני...במה את תורמת. הרי לא חסר לך
    רונה 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנאת חינם טהורה
    סגור
  • 1.
    הדניאל שמחוברת לאנס ילדות? (ל"ת)
    שולה בוזגלו 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור