ויראלי

מעיין אדם מעדכנת במצבה הרפואי: "לא יצאתי מהמיטה"

אדם כתבה לעוקביה באינסטגרם: "לא ילדתי, אני לא מאושפזת. סתם היה לי נורא קשה החג ולא יצאתי מהמיטה. גם לא לסטורי. היום חזרתי לעבודה וזה טוב, סם מטשטש, מפתיע אותי שאתן שמות לב לכל ניואנס אצלי, איי לוב יו"
מערכת ice |  1
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
חג לא פשוט עבר על מגישת קשת 12 ומשפיענית הרשת מהמובילות בישראל, מעיין אדם. בסטורי שהעלתה היום [רביעי] היא סיפרה לעוקבים המודאגים שלה מהעברה ביממה הקרובה ומדוע היא לא במיטבה.
אדם כתבה: "לא ילדתי, אני לא מאושפזת. סתם היה לי נורא קשה החג ולא יצאתי מהמיטה. גם לא לסטורי. היום חזרתי לעבודה וזה טוב, סם מטשטש, מפתיע אותי שאתן שמות לב לכל ניואנס אצלי, איי לוב יו"
כזכור, רק לפני קצת יותר מחצי שנה, מפל אדם, אחותה של מגישת קשת 12 ומשפיענית הרשת, מעיין אדם הייתה בין הנרצחים בפסטיבל נובה ליד קיבוץ רעים ב-7.10, שבו נרצחו מאות מבלים על ידי מחבלי החמאס.
אדם כתבה בצירוף של מספר קטעי וידאו מלפני כשנה: "בא לי להחזיר את הזמן לאחור ולנסוע איתם צפונה ולעשות שטויות באוטו ולעשות שטויות במהלך הסדר ולהיות מאושרות כמו שהיינו".
 
לאחר מכן העלתה סטורי מהקבר של אחותה מפל וכתבה: "שכחתי להביא מצית להדליק לה נר והפכתי את התיק לחפש אולי בכל זאת... אבל מצאתי שם רק זוג עגילים. פתאום זה התחבר לי לסרטון הקודם שהיא משחקת עם העגיל באוזן, כאילו רומזת מה היא רוצה שאביא לה. בול מה שהיה לי. אז השארתי לה. חג שמח פלי, מקווה שאת תוקעת לטקס איפשהו ומקווה שאת יותר שמחה מאיתנו, כי אנחנו גמורים מגעגועים".
היא העלתה תמונה שלה נשברת בדמעות באוטו ורשמה: "אני משתדלת לחסוך מכן ומעצמי כאב, להתעסק בדברים אחרים ובכיף. אבל היום חייבים לומר את האמת הלב עדיין מדמם ולא עשינו מספיק כדי לעצור את זה, אנחנו עוד פצועים קשה, וכל שולחן חג, גם הכי שלם ומלא, צריך לזכור את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיבוק ובקורת
    דלית 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב הלב על האובדן הנוראי, אבל - מעיין, אנא, את לא מתאימה לתכנית ראיונות ובטח לא לבד, אם חיים אתגר לצידך - זה עוד איך שהוא עובר מסך, אבל לבד - אנא, שחררי את הצופים ממפגן העולב.
    סגור