ויראלי

כוכב חברים תוקף את המפגינים: "הפחדה, הטרדה ומעשי אלימות"

דיוויד שווימר יוצא באומץ ותומך ביהודי ארצות הברית שמותקפים בקמפוסים. שווימר כתב: "סטודנטים יהודים ברחבי אמריקה חווים את ההתקפות הקשות ביותר על זכויותיהם, כבודם ובטיחותם שראיתי בחיי"
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
כוכב הסדרה "חברים", דיוויד שווימר, העלה פוסט לאינסטגרם בו תקף בחריפות את ההפגנות נגד יהודים בקמפוסים בארצות הברית וקרא לצאת להגנתם, כזכור שווימר הוא יהודי שיצא נגד הטבח ב-7.10.
 
בפוסט שווימר כתב: "סטודנטים יהודים ברחבי אמריקה חווים את ההתקפות הקשות ביותר על זכויותיהם, כבודם ובטיחותם שראיתי בחיי. בעוד שחלק מההפגנות שקטות - האווירה הכללית היא של הטרדה, הפחדה, הפרדה, דברי שטנה, איומים ומעשי אלימות אמיתיים".
שווימר הסביר את האנטישמיות שטמונה בהפגנות: "אם זו הייתה כל קבוצת מיעוט אחרת התגובה הייתה זעם ופעולה מיידית. ובכל זאת האנטישמיות הזו גוברת, ומתפשטת מחטיבת הביניים לתיכון ועד לקמפוסים של מכללות ברחבי הארץ. בבקשה תראו את תמיכתכם בשכנים, החברים והקולגות היהודים שלכם. שתיקה היא שיתוף פעולה".
שווימר יצא בעבר נגד האנטישמיות הגואה בארצות הברית מאז הטבח ב-7.10 יצא נגד התנהלות הממשל האמריקאי: "לאחר השימוע בקונגרס, 894 חברים מגנים בחריפות ומוקיעים את העלייה הדרסטית באנטישמיות כאן בארה"ב וברחבי העולם" והמשיך: "אבל, שימו לב לזה: 106 דמוקרטים, סירבו להוקיע את העלייה הדרסטית. 92 מתוכם סימנו שהם נוכחים. אולי הם היו נוכחים פיזית, אבל השאירו את המצפון והמוסר שלהם בבית. שקט הוא שותפות לפשע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה