ויראלי

כוכבת האח הגדול חושפת: "אני ובעלי בתאקלים, העצבים רופפים"

בר כהן שיתפה: "אני אוהבת לחץ של שגרה, של עבודה. אני לא מתחברת ללחץ של לפני חתונה. דווקא אמרו לי שיש הרבה תאקלים בשנה הראשונה אחרי שמתחתנים, אני מרגישה את זה, שיש קצת עצבים רופפים. אבל החיים מתחילים אחרי החתונה וצריך לעבוד, להפרות את הזוגיות כמו שאומרים"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

רק לפני כחודש, כוכבת העונה ה-12 של "האח הגדול" ברשת 13 בר כהן התחתנה עם הדייר שהכירה במהלך העונה אליאב טעטי. כמו כל השנה האחרונה, גם אחרי אירוע משמח כזה, היא שיתפה בוויכוחים המרובים שלה ושל אליאב לאחרונה.

תחילה נשאלה כהן על ההפיכה לזוג נשוי ודעתה על בעלה אליאב טעטי. "אני גם אחרי חתונה. נכון יש תחושה מוזרה כזו? איך מתמודדים איתה? מן תחושה של ריקנות". כהן השיבה: "אמרתי שאני אדבר איתכן על זה. אני לא יודעת אם להגדיר את זה ריקנות. אני חושבת שריקנות נובעת מזה שכאילו יש את כל העיסוקים לפני החתונה, ואז אחרי את מרגישה ריקנות. אני לא התחברתי לכל העיסוקים האלה לפני החתונה".
 



עוד הסבירה: "אני אוהבת לחץ של שגרה, של עבודה. אני לא מתחברת ללחץ של לפני חתונה. דווקא אמרו לי שיש הרבה תאקלים בשנה הראשונה אחרי שמתחתנים, אני מרגישה את זה, שיש קצת עצבים רופפים. אבל החיים מתחילים אחרי החתונה וצריך לעבוד, להפרות את הזוגיות כמו שאומרים".

היא גם נשאלה אם היא קנאית לבעלה והשיבה בשלילה: "מה קשור קנאית? אם הייתי קנאית, הייתי מעלה את זה לאינסטגרם?! לא התעצבנתי. בסך הכל אמרתי 'רגע, לאן אתה הולך? שניה, תעיר אותי'".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אח הגדול
    אילנה 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי חתונה מגלים הכול שבר קנאית הנישואין לא יחזיכו מעמד אים את לא מישתנה
    סגור
  • 1.
    רק לא לפרק אה? (ל"ת)
    דוד 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור