ויראלי

כוכב "האח הגדול" חוטף ברשת: "גועל נפש, ילדים זה מחוץ לתחום"

אורי נגר, כוכב "האח הגדול", העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מצטלם כשהוא מתנשק בפה עם הבת שלו אמה. אלא שהגולשים ברשתות החברתיות ממש לא אהבו את זה ותקפו אותו קשות: "איפה הגבול שלך?? תיקח אותה למקלחת, למה לצלם דבר כזה", זה בסדר להתנשק עם הילדה, אבל לא כשהיא אומרת לא"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אורי נגר, כוכב "האח הגדול", העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מצטלם כשהוא מתנשק בפה עם הבת שלו אמה. אלא שהגולשים ברשתות החברתיות ממש לא אהבו את זה ותקפו את נגר בתגובות.
העוקבים תקפו את נגר, כשאחת מהם כתבה: "גועל נפש, מה לא עושים בשביל קצת לייקים?", עוקבת אחרת כתבה: "איפה הגבול שלך?? תיקח אותה למקלחת, למה לצלם דבר כזה". עוקבות נוספות קבעו בנחרצות: "זה בסדר להתנשק עם הילדה, אבל לא כשהיא אומרת לא", ו"סרטון מיותר לחלוטין, ילדים מחוץ לתחום".
 
עוקבים נוספים הזדעזעו מהסרטון של נגר וכתבו: "השם ישמור, מה קורה פה שמישהו יסביר לי, זאת הבת שלו לא הבת זוג?", כתבה עוקבת נוספת כשאחת אחרת הוסיפה: "הרגשתי שאני מפריעה ברגע רומנטי".
נגר הגיב על הדברים בראיון קצר שערך למיקי לוין ב-TMI, שם הראה שהוא ממש לא התרגש מהתגובות הקשות שספג כשהוא סיפר כי ""‏מי שרושם את התגובות האלה כנראה שיש אצלו בעיה. אני לא רואה בזה שום דבר פסול ואני לא אשנה את החיבה ואהבה שאני מעניק לבנות שלי".
אורי נגר ובתו (צילום מסך מתוך האינסטגרם של אורי נגר)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה