ויראלי

כוכב "האח הגדול" מקבל איומים על חייו: "פגעתי בעצמי"

אורי נגר, כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", העלה סטורי בו הוא תוקף אנשים מהמגזר הערבי, ולאחר מכן חשף כי קיבל איומים על חייו: "קיבלתי איומים מפה ועד תאילנד. ירדו לי אלפיים-שלושת אלפים עוקבים. אנשים לא למדו מטעויות. גם אתם תיפגעו וכשתיפגעו אתם תחזירו לי עוקב ותגידו לי 'תודה על מה שאמרת'"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אורי נגר, כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", העלה אתמול (שבת) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלו, בהם טען כי הוא סופג איומים בנוגע לחיים של הבנות שלו.
תחילה, העלה נגר סטורי בו הוא צילם תמונה ממסעדת מזון מהיר, שם הוא ישב עם הבת שלו, ובתור הארוך היו מספר אנשים מהמגזר הערבי, ועל הרקע של הסטורי הוא כתב: "אתם בטח שואלים את עצמכם למה אני מסתכל עליכם בלי להוריד את המבט, אין לי ביטחון בכם, במיוחד שהבת שלי איתי, הייתי רוצה עולם שקט שאתם לא חלק ממנו. לא סומך עליכם בשום צורה, לא משנה מה אתם עושים בחיים. לא מפנה אליכם את הגב יותר".
 
בהמשך, נגר ספג לטענתו הודעות קשות, וטען: "תגידו, כל החרטבונות האלה ששולחים לי הודעות, מה אתם חושבים, שמה? אתם גרים פה בדרום? אתם יודעים מה קורה פה? מישהו דיבר על החיילים או על הדרוזים שהם חלק מאיתנו? אני מדבר על זה שאי אפשר ללכת איתכם בשקט! לא יכול להיות שקט כשאני הולך עם הבנות שלי למקומות כאלה ואחרים".
נגר המשיך: "מה לעשות, חברים שלכם דפקו אתכם. דפקו אותנו הרבה יותר, אבל גם דפקו אתכם. אתם לא יכולים להיות מנותקים מהמציאות. גם בני הדודים וגם השמאלנים ששולחים לי הודעות 'אתה מכליל', 'אתה גזען'. תקראו לי מכליל וגזען אבל הבנות שלי בטוחות, וזה מה שחשוב".
הסיפור הזה קיבל תפנית נוספת אחרי שהיום, נגר העלה שוב סדרת סטורים בהם טען כי כמות העוקבים שלו ירדה משמעותית, וכי הוא קיבל איומים על חייו: "שבוע טוב לכולם, לגבי הסטורי של אתמול בצהריים כי קיבלתי איומים מפה ועד תאילנד - קיבלתי ים של הודעות, גם מאנשים שמופיעים בתמונה הזאת. אף אחד לא ניסה להכליל".
"כמובן שאין לי בעיה עם כל האנשים שתורמים ומתגייסים ועובדים בהסברה ואחים ואחיות ורופאים ורופאות. יש לי בעיה עם אלה ששורקים לבנות, שחותכים בכבישים, שמתנהלים כאילו המקום הזה של אבא שלהם, שעוקפים אותך בתור ולא דופקים לך חשבון וממלמלים בערבית דברים – איתם יש לי בעיה". 
נגר המשיך: "לזה התכוונתי. לכם, לכל אותם אנשים שאמרו לי 'אתה קיצוני מדי' ו'אתה גזען מדי', 'לא חשבנו שאתה כזה' - חבר'ה, מה אני? מנותק? נראה לי שאתם מנותקים. ירדו לי אלפיים-שלושת אלפים עוקבים. לא הייתי פוגע בעצמי אם לא הייתי באמת רוצה להעביר איזשהו מסר. הפלטפורמה הזאת אמנם מפרנסת אותי, אבל זה רק מוכיח כמה אנשים פשוט לא למדו מטעויות. ואם לא תיזהרו, גם אתם תיפגעו וכשתיפגעו אתם תחזירו לי עוקב ותגידו לי 'תודה על מה שאמרת'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תירא ישראל כי גור אריה הלא אתה תמשיך ואל תחת (ל"ת)
    אבי 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור