ויראלי

רוסלנה רודינה מתפוצצת: "חתיכת לוזר, תהיה גבר קודם"

הדוגמנית רוסלנה רודינה שיתפה עם עוקביה התכתבות מכוערת כאשר אחד המגיבים שלח לה הודעות מטרידות. על כך לא נשארה חייבת והחליט לפרסם את תגובתה: "תהיה גבר קודם כל, תראה את עצמך מאחורי המסך"
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
אחרי שרוסלנה רודינה חשפה לא מזמן את השיחה החריגה שניהלה עם בנה, יאן גולן, בנוגע לילד הלומד בבית ספרו ומתאפר כשהוא רוצה להיות בת, היא החליטה לחשוף התכתבות מכוערת מאוד שקיבלה לתיבת ההודעות באינסטגרם שלה וממש לא נשארה חייבת.
אותו עוקב, תחת השם 'אחמד עלם' כתב לרוסלנה עם תמונה שלה בבגד ים: "ואיי ואי מפרק לך את העצמות במיטה", והוסיף עוד: "בואי אני אטעין אותך שנה פלוס, תאמיני לי את תצאי רמבו, אני מסוגל עבור לילה אחד לשלם 100 אלף".
רודינה העלתה צילום מסך של ההתכתבות המכוערת וכתבה לו: "בוא תהיה גבר קודם כל, תראה את עצמך מאחורי המסך. חתיכת לוזר, לשלוח הודעות כאלה, יצור קטן ומושפל". כשהיא גם חוסמת את אותו מטרידן.
  
רק לאחרונה היא כתבה על מגיבים שכותבים בצורה נבזית: “במקום להתמקד במסר של לקבל את האחר, עיוותו את זה לעולם חשוך ודוחה, דיברו על כריתות איברים, דימוי של חיות. לא הבנתם בכלל את המסר וזה הכי עצוב כאן. לפני שאתם מדברים על כריתת איברים, חיות ועוד אלף ואחד שטויות במיץ עגבניות. קודם כל תקשיבו לילדים שלכם, למה שמספרים לכם על ילדים אחרים ועל עצמם ותהיו הורים!”.
לסיום אמרה: “גאה בילד שלי! גאה בפתיחות שלו לספר לי דברים כל כך חשובים. גאה בזה שאם משהו היה נראה לו הזוי או לא הגיוני הוא ידע לבוא לשאול, להתייעץ ולבדוק את כל הנושא הזה. וגאה בהורים שתומכים בילדים שלהם, גם אם זה לא נראה להם כזה ‘נורמלי’. בריאות, קבלה ואושר של ילד, זה שווה עולם להורה שלו”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה