ויראלי

יש בעיר מסיבה: כוכבי הביצה בחגיגות המימונה המסורתיות

חגיגות המימונה התקיימו אמש ברחבי הארץ. נסרין קדרי, שחשפה לפני מספר ימים כי היא נמצאת בהריון שני, תועדה כשהיא נהנית ממופלטה, אייל גולן התארח אצל חיים ושגית רביבו, אילנית לוי ואלירז שדה אירחו בביתם וטום באום חגג יומולדת 31   
רוני שיינר |  1
נסרין קדרי חוגגת מימונה (צילום אינסטגרם)
בצל מלחמת "חרבות ברזל" והמאבק להשבת החטופים, התקיימו אמש (שני) חגיגות המימונה המסורתיות. כוכבים רבים מהביצה המקומית השתתפו גם הם בחגיגות, בחיק משפחתם וחבריהם. 
 
אייל גולן התארח אצל חבריו חיים ושגית רביבו, שם פגש גם את ברק יצחקי ואת איש העסקים והפרוד הטרי, רוני מאנה. גולן כתב: "אירוח מושלם אצל משפחת רביבו, לא שוברים מסורת ארוכת שנים". 

אייל גולן חוגג אצל חיים ושגית רביבו (אינסטגרם)
אילנית לוי ואלירז שדה אירחו את קרוביהם בביתם, כאשר לוי הכינה בעצמה את המופלטות, כששדה מתעד ומשתף את עוקביו: "בגדול אנחנו האחרונים בארץ שנאכל מופלטה. מתחילים כמו זמן של חו"ל, אנחנו בגלות. היא עדיין מגלגלת, י'רבי". 
 
אילנית לוי מכינה מופלטות (אינסטגרם)
נסרין קדרי, שחשפה לפני מספר ימים כי היא נמצאת בהריון שני, לבשה בגד מסורתי ויצאה עם בעלה, רום שמיר, לחגיגה המסורתית, תוך שהיא נהנית מאכילת מופלטה.  

עושה לנו חשק לעוד מופלטה. נסרין קדרי (אינסטגרם)
בר כהן, יוצאת הריאליטי "האח הגדול", יצאה עם בעלה אליאב טעטי ועם בנה ליאו לחגיגות מימונה אצל חברה. נראה שהמופלטות לא השביעו את השלושה, שתיעדו את עצמם ממשיכים לאחר מכן לסניף של מקדולנדס הקרוב לביתם.  

בר כהן ובנה ליאו נהנים מהמופלטה (אינסטגרם)
טום באום, שחגג יום הולדת 31, יזם מסיבה גדולה בבר תל אביבי שכללה מופלטות וגם הופעות של דיקלה ורינת בר. בין הנוכחים היו תקווה גדעון, חן אמסלם ובל אגם.
 
 רינת בר וטום באום יחד על הבמה (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    !!!
    איסי 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגיגות מימונה כן...לחל הסדר לא....
    סגור