ויראלי

טיקטוק בוערת: 315 מיליון הורדות מאז פרוץ הקורונה

אפליקציית שיתוף סרטוני הוידאו הקצרים רשמה רווח של 157 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020. חברת האם הסינית Bytedance צמחה ב-423% בשנה, ועל פי הערכות, זו רק ההתחלה
רועי בהריר-פרל | 
סלפי (צילום freepik)
מגיפת הקורונה הופכת את יישומון שיתוף הסרטונים הקצרצרים טיקטוק לחלק מחייהם של יותר ויותר קהלים שעושים בה שימוש פעיל ורציף. על פי נתונים שאספה חברתSensor Tower, המרכזת ומעבדת נתוני הורדות, במשך שלושה חודשים בלבד - מינואר ועד מרץ 2020 - טיקטוק צברה 315 מיליון הורדות חדשות, יותר מכל אפליקציה אחרת ברבעון האחרון. 
למעשה, עוד לפני פרוץ המשבר, הייתה האפליקציה הסינית בעיצומה של נסיקה אדירה ובסוף 2019 התייצבה במקום השני במצעד ההורדות המשוקלל של אפ סטור וגוגל פליי, עם 740 מיליון הורדות, יותר מפייסבוק ומאינסטגרם, כשרק וואטסאפ מעליה עם 870 מיליון הורדות. טיקטוק, שהופצה לראשונה בספטמבר 2016, מחזיקה כיום בלא פחות מ-2 מיליארד הורדות באנדרואיד וב-ios. חצי מהן נוספו במהלך 15 החודשים האחרונים.
קראו עוד ב-ice
במקביל לזינוק המספרי, טיקטוק הופכת גם לאפליקציה מועדפת בקרב משפיעני רשת, שחלקם מגויסים על ידי חברת האם שלה ByteDance באופן אקטיבי לאחר שצברו כמות גדולה של עוקבים ברשתות חברתיות אחרות.
פעולות אלה ואחרות סייעו לחברה לייצר ברבעון הראשון של 2020 רווח של 157 מיליון דולר, כש-90% מהסכום הגיע מהאפליקציה Douyin, הגרסה הסינית של טיקטוק שמרוויחה בעיקר מפרסומות. מדובר, מבחינתה של בייטדאנס, בזינוק של 423% בשווי החברה לעומת תקופה המקבילה אשתקד ובצמיחה של 50% ביחס לרבעון הקודם.
ברבעון הראשון של 2020 טיקטוק הייתה במקום השלישי מבין האפליקציות הרווחיות ביותר שאינן משחקים, אחרי טינדר ויוטיוב. יש לציין כי להבדיל מגרסתה הסינית, טיקטוק החלה להרוויח מפרסומות ומפרסום בשידורים חיים של משפיענים רק במהלך השנה האחרונה. לכן, הצפי הוא שבקרוב מאוד היא תעפיל למקום הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה