ויראלי

סובייטיזציה, בדיקת עובדות והתקציב של ערוץ 20: גיא לרר משך אש בטוויטר

התשובה של מנחה הצינור לחגי סגל שטען כי: "לא סומכים על כושר השיפוט של הצופים" כשענה: "סובייטיזציה? הפוך! שוק חופשי. שקר מוצע לצד האמת. רק תבחר", העירה את יאיר נתניהו שעקץ: "קיבלתם מנדט מאלוהים להחליט מה שקר ואמת?"
כפיר אדר |  10
הצינור (צילום מסך רשת 13)
אין ספק שהסיפור הגדול בתקשורת ביממה האחרונה הוא ההחלטה של מהדורות החדשות של קשת 12 ורשת 13 לבצע "בדיקת עובדות" לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן נאומו, אבל יש לכך גם לא מעט השלכות כפי שלא מעט ביקרו ביממה האחרונה.
חגי סגל שטען אחרי המהדורה כי: "הצמדת הפוליגרף (הסלקטיבית, כמובן) בטלוויזיה לנאום נתניהו הערב מביאה לשיא חדש את תהליך הסובייטיזציה שם: לא סומכים על כושר השיפוט של הצופים. האח הגדול עושה לו סדר בתודעה", קיבל קונטרה ממנחה 'הצינור' גיא לרר שכתב בטוויטר האישי שלו: "סובייטיזציה? הפוך! שוק חופשי. שקר מוצע לצד האמת. רק תבחר".
יאיר נתניהו עקץ: "חחחחחחחח אתם ב-13 קיבלתם מנדט מאלוהים להחליט מה היא שקר ומה הוא אמת? או אולי עומרי מניב הקנה לכם את הסמכות? ולא אין במדינה הקומוניסטית שלנו שוק חופשי בטלוויזיה. יש 2 מועצות סובייטיות (הרשות השניה, ומועצת הכבלים והלווין), אשר מונעות תחרות".
לרר השיב: "20 זה לא תחרות אתה אומר?", הבן הבכור לבן נתניהו ענה: "התקציב השנתי של 20 הוא גם לא 10% מהתקציב שלכם. אם היה להם רק חצי מהתקציב שלכם היה להם רייטינג פי מאה ממכם. אה ולהם לא מחקו חובות במליונים על חשבון הציבור כמו שעשו לכם".
 
הוויכוח נמשך כשלרר שאל: "התקציב שלהם קטן יותר כי?", ונענה ע"י בנו של רוה"מ: "כי לא מוחקים להם חובות למשלם המסים בעשרות מליונים כמוכם אולי. בטוח שהם ישמחו לקבל כמה עשרות מליוני שקלים מהמדינה ובטוח שזה ישדרג אותם". 
לרר כתב לסיום: "בשנים האחרונות השתרשה תרבות שקר מוכוון ומאורגן אצל יועצים של פוליטיקאים מכל הצדדים, בדרך חסרת פניות שעולה על גל תום הלב של עולם העיתונות שמספק במה ללא תנאי. לאור זאת אני חושב שלא יזיק שהערות הצד, אפילו תקרא להן פרשנות, יוצמדו למוצר. תיקון קטן ומתבקש".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הם מפחדים
    אילן 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למנוע את האמת מהציבור? הרי ברור שהפוליטיקאים וגם אנשי התקשורת מינין פוחדים כי ברור להם שהם לא מדוחים אמת
    סגור
  • 7.
    לרר מחכים לך בפינה. אתה תעוף. (ל"ת)
    אלי ממוקה 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    אצל מי אלוהי האמת?
    גאו 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה משעשע לראותכם מתכתשים מי אומר אמת ומי שקר, הרי כולכם לא יכולים להישבע כנהוג בעדות (לאמר את האמת כל האמת ורק האמת) כלומר בהחלט לא משאירים לקורא לשפוט, אלא מנסים להובילו אל "האורווה" שלכם.
    סגור
  • 5.
    הבן של הביבי
    יואב 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשיך לשקר ערוץ 20 מקבל תמיכה מכל מקור אפשרי משמש כערוץ פרטי שח ביבי והימין המופרע
    סגור
  • רוצה לספר לנו מאילו מקורות הם מקבלים תמיכה?
    דגן 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר מקור אחד , פחות או יותר.
    סגור
  • 4.
    ילד סמרטוט (ל"ת)
    אילן 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ערוץ 20 לא אמור היה להיות ערוץ מורשת? או שזה הלוקש
    שמשון 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמכרו לזכיינים אחרים, כדי שלא יעלו הצעות?
    סגור
  • 2.
    שוק חופשי, זה בלי רגולציה?
    גל 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש תנאי סף להפעלת ערוץ, ובטח לא לאפשר ערוצי תעמולה, בטענות לשוק חופשי. מי תיקן את החוק כדי לאפשר לערוץ 20 לשדר חדשות? רגולציה בתחום התקשורת והמדיה קיים גם בארה"ב הקפיטליסטית. אם אני לא טועה, ביבי ניסה לסגור את מועצת הכבלים בגלל ערוץ 20 ונכשל. לא אשמתנו. בינתיים מדברים על הפעלת רגולציה על סלקום TV ופרטנר TV, איך זה מסתדר לכם? ומסכים שיש עודף רגולציה, ומלא תקנות טיפשיות שצריך לבטל, אבל אף אחד לא עושה את זה. לגבי התקציב, זה כי מי שהקימו את הערוצים באו עם כסף, ואז היה להם אמצעים לשפוך כדי להביא רייטינג, וזה מייצר כסף שמאפשר להם להמשיך להתקיים. זה ביצה והתרנגולת. אבל זה שוק חופשי. ובכל מקרה, טלוויזיה בארץ זה לא תחום רווחי, ומי שנכנס לזה אלה רק טייקונים שרוצים השפעה על השלטון ושיש להם עסקים אחרים שמהם מרווחים, ויש תיקים פליליים עם תמלולים שמוכיחים זאת.
    סגור
  • 1.
    תרבות השקר ובלעדיות על סלקטיוויות ה"אמת"-ערוץ 13 ו 12 ! (ל"ת)
    עצוב שכך הTV אצלנו 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • רמה נמוכה של תשובה..בית היוצר בלפור (ל"ת)
    משלם המיסים יאיר חח 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור