ויראלי

מפתיע: ינון מגל נגד נתניהו? "אין משילות, לא טיפלת במערכת המשפט"

ינון מגל היה כל כך בטוח שדונלד טראמפ ינצח בבחירות לנשיאות ארצות הברית ויגבור בקלות על המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, עד שהתערב על כך עם בן כספית. בעקבות ההפסד, התחייב מגל לשאת נאום נגד בנימין נתניהו - והתוצאה לפניכם
ארנולד נטייב |  7
בנימין נתניהו, ינון מגל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי זליגר)
ינון מגל היה כל כך בטוח שדונלד טראמפ ינצח בבחירות לנשיאות ארצות הברית ויגבור בקלות על המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן עד שהתערב על כך. המחיר: היה עליו לשאת נאום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
אחרי שהפסיד בהתערבות עם בן כספית חברו להגשת התכנית ב-103FM בנוגע לתוצאות, המגיש הבטיח שיעמוד במילתו יום לאחר כניסת הדמוקרט לבית הלבן והיום (חמישי), הגיע הרגע לו כולם חיכו.
מגל פתח את הנאום המפתיע: "מר נתניהו היקר, הגיע הזמן לומר את האמת. למרות הישגיך הרבים, מה שעשית כראש ממשלה לא היה מימוש מדיניות הימין, יש לנו בעיה של משילות, גם עם הבדואים בדרום, גם עם הערבים בצפון ועכשיו מסתבר גם עם החרדים במרכז. לא יכול להיות שאזרחים בפריפריה לא ירגישו בטוחים בביתם. האלימות בחברה הערבית היא חלק מהבעיה, נכון גם הם אשמים, אך משילות צריכה להיות".
עוד אמר: "לא טיפלת במערכת המשפט, הפעמונים צלצלו מזמן ואתה לא התעוררת. לא מגיע לתושבי דרום תל אביב לגור במחנה פליטים, זו בעיה דחופה והיא צריכה טיפול מיידי.  לא עצרת את הפלסטינים ביהודה ושומרון, ויש עוד אדוני ראש הממשלה, אבל הימין בחר בך שוב ושוב כדי לממש את חזונו לחיים בטוחים בישראל. אנשים יודעים שיש לך כוח יוצא דופן, כוחות שאין לאף אחד אחר. לכן אנו מצפים שאת הדרוש תיקון אתה ורק אתה תעשה ורק אתה בקדנציה הבאה".
  
בן כספית הוסיף בשידור מספר תגובות פיקטיביות, לנאומו של מגל מצד המפלגות השונות:
תגובת הליכוד: "עצוב מאוד שבזמן שמר בנימין נתניהו ורעייתו, לאו דווקא בסדר הזה, נלחם בסוכן המשטרתי בן כספית, בקורונה ובאיראן, בסדר הזה, תוך שהוא גובר על מעצמות העל ורביב דרוקר ומביא ארבעה הסכמי שלום, דווקא ינון מגל בוחר להפנות לו עורף, לשתף פעולה עם הקרן החדשה, קרן וקסנר וקרן טרנר, ולפתוח באש תופת בתוך הנגמ"ש המלכותי, תוך ניצול ציני של הכישורים שהקנה לו שירותו המקרי בסיירת מטכ"ל, היחידה שנתניהו הקים עם החיילים הבריטים עוד בשנת 47, תוך שהוא חובר לאוייבי ישראל, ישראל הראשונה ומרצ".
העיתונאי בני ציפר התייחס בציניות לנאום בשידור: "ינון מגל זה שמאל. ביחד עם סער ואלקין".
תגובת יש עתיד: "התפכחותו המאוחרת של ינון מגל ממקסם השווא המכונה בנימין נתניהו, מוכיחה שוב את מה שתמיד אמרנו, אפשר לשבור את תקרת הזכוכית ולגרום לביביסטים להאמין שהמשיח אינו יאיר נתניהו, אלא יאיר לפיד. אנחנו שמחים להכריז שהמגורים בלב תל אביב, בתי הקפה של יהודה המכבי, הברים בפלורנטין והשידורים מכיכר הבימה עשו את שלהם, ינון אתה אח על מלא".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    זה לא נגד זה בעד
    ר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יינון מגל לא קוטל ולא מבקר יינון מגל מצביע על דברים שצריך לתקן זה הכל. די בכתיבה מסחסחת! תתחילו להתנסח בשפה מפייסת לשלום בקרב עם ?? ישראל
    סגור
  • 5.
    הוא מסוגל גם לתת ביקורת...
    גל 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק צריך לכפות עליו והוא מצליח למצוא גם את הרע, ולא לתאר את ביבי כמשיח מודרני. חשבתי שהוא לא יעשה את זה, ושימצא דרך לסלף את זה, כדי להחמיא לנתניהו במקום. טוב שהוא עמד בהבטחה, תשמש דוגמא למנהיג שלך, זה שמבטיח, אבל לא מבטיח לקיים.
    סגור
  • 4.
    חחחחח ב47 הוא לא נולד רק שנתיים אחרי זה (ל"ת)
    מפלגת הליקוק 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • רק אני חושבת שינון צגל סקסי? חחח (ל"ת)
    מישהי 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סטלן דפוק שטוף מוח (ל"ת)
    אבי 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ביבי דואג לביבי. אפילו הביביסטים מתחילים להבין. (ל"ת)
    אדי 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    צודק צריך לפרק אותם אחרי הבחירות (ל"ת)
    יורם 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור