ויראלי

אילון מאסק מציע פרס טכנולוגיה בשווי 100 מיליון דולר, מה צריך כדי לזכות?

ארה"ב חוזרת בחזרה למדיניות שהתחיל אובמה והסכם פריז לשינוי האקלים, כאשר הנשיא הנכנס ג'ו ביידן ביטל את הצווים של טראמפ והחזיר את הממשל לפעול להפחתת פליטת גזי חממה. מאסק מצטרף ותורם מכספו לחיסול הבעיה 
יהודה לוינגר | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pexels)
האיש העשיר ביותר בעולם, מייסד טסלה, אילון מאסק, הציע אתמול (שישי) פרס של 100 מיליון דולר למי שיצליח לפתח טכנולוגיה ללכידת פחמן. דבריו של מאסק מגיעים אחרי שנשיא ארה"ב הנכנס, ג'ו ביידן, חתם עם כניסתו לתפקיד לצו שיחזיר את ארה"ב למאבק בפליטת גזים כחלק מהתחייבותו לשים את משבר האקלים גבוה בסדר העדיפויות שלו כנשיא.
מאסק הצטרף למאבק והציע פרס של 100 מיליון דולר לפיתוח טכנולוגי ללכידת פחמן דו חמצני שהינו חלק משמעותי במאבק לשינוי האקלים, כאשר עד כה התמודדו המדינות עם גזי החממה דרך צמצום פליטות ולא בפיתוח טכנולוגי שישים לכך סוף אחת ולתמיד. מאסק גם הוסיף כי ירחיב על כך בהמשך השבוע: "פרטים בהמשך", חתם.
כזכור, עם כניסתו לתפקיד, חתם ביידן על שורה של צווים שביטלו את מדיניותו של קודמו לתפקיד, דונלד טראמפ, כמו החובה לעטיית מסכות בתוך מבנים פדרליים, הפסקת המימון לבניית החומה בגבול עם מקסיקו, וביטול איסור הכניסה לארה"ב בקרב כמה מדינות מוסלמיות. צו נוסף היה חזרה למדיניות של הנשיא אובמה להסכם פריז ולשינוי האקלים והעלאת הנושא לאחד מהחשובים בסדרי העדיפויות של הממשל החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה