ויראלי

פוסטים שנויים במחלוקת של המועמדת הערבייה, העיתונאים מהשמאל תמכו "עמדה לגיטימית"

לאחר פרסום דבריה בעבר של אבתיסאם מראענה, מועמדת מפלגת העבודה לכנסת במקום השביעי, התייצבו עיתונאי השמאל לגבות את עמדתה לגבי הפלסטינים. ג'ודי מוזס חשבה אחרת: "נציגה ערבייה מנותקת"
מערכת ice |  9
מרב מיכאלי העבודה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
לאחר סיום הפריימריז במפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי אתמול (שני) נבחרה אבתיסאם מראענה במקום השביעי ברשימה לכנסת, אולם לאחר פרסומים של דבריה בעבר, הרשת סוערת אם זוהי הנציגה הערבית שמתאימה למפלגת העבודה.
על פי כתבה של יערה שפירא ב-"כאן", מראענה ביקרה את החלטת עיריית תל אביב להאיר את בניין העירייה בצבעי דגלי לבנון כל עוד אינה מאירה אותו בצבעי דגלי פלסטין, על הנער הפלסטיני שנהרג בעימותים עם כוחות הביטחון בשומרון כתבה: "כולה בן 14 שחלם, שיצא להפגין על זכותו הבסיסית להגן על אדמתו ועל חירותו". בנוסף, מראענה תמכה בשביתת הרעב של פעיל הג'יהאד האסלאמי ואף בעבר פרשה ממפלגת מרצ לאחר שלא גינתה את מבצע עופרת יצוקה בעזה.
העיתונאי ברק רביד יצא נגד התחקיר וכתב על כך: "אולי יש כתבים פוליטיים שלא יודעים את זה (כי בשנים האחרונות מפלגת העבודה ברחה מעיסוק בנושא הזה) - אבל מפלגת העבודה ומצביעיה מתנגדים לכיבוש ותומכים בפתרון שתי המדינות. שמחתי לעזור".
כך גם עיתונאית "הארץ" נועה לנדאו שאף ביקרה את כתבת 'כאן' יערה שפירא: "הכתבת מהפלופ של אם תרצו באוניברסיטה העברית מכה שנית. אין דבר יותר שנוא עליי מהפשפוש הזה בסושיאל של ערביות וערבים שנהיו מפורסמים לרגע כדי למצוא אמירות ״שנויות במחלוקת״ שלהם שהן בעצם עמדה פוליטית לגיטימית לחלוטין".
אליה הצטרף חיים לוינסון שהגיב בציניות: "פאק יערה, היא ממש אמרה שצריך להאיר את בניית עיריית תל אביב בדגל פלסטין? ממש שנוי במחלוקת!".
גם חבר הכנסת לשעבר, מוסי רז, גיבה את העמדות: "אם יש מועמד בעבודה שלא כתבו פוסט שנוי במחלוקת על הכיבוש הוא המועמד הלא ראוי".
אבל היו גולשים שהביעו תגובות אחרות. אשת התקשורת ג'ודי מוזס כתבה: "טוב תעשה מירב מיכאלי אם תעיף את הטיפוס הזה מהרשימה שלה. כל הבעיות של ערביי ישראל הסתיימו שאת דואגת לעזתים שלו היו רוצים היו דואגים לעצמם ולא מצביעים לתומכי רצח ישראלים? עוד נציגה ערבייה מנותקת". גולש אחר הוסיף: "ככה מפלגת האבודה מקבלת 5 מנדטים והמשתפית יורדת ל10, תומכי הטרור מצאו בית".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רודולף קסטנר וכל הקאפואים במחנות ובגיטאות
    מוצרלה 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו היום מצביעים ל'אבודה' של הקסטנרינה והמראענה. גם הנכד של מאיר וילנר ישמח לעזור.
    סגור
  • 7.
    ילד הקקה
    מרגלית 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סרסור פוסיקאט בנו של המושחת והעבריינית השיכורה עדיין מצייץ את דביליותו הבזוייה. ילד הקקה שחי 'על חשבון הציבור קיצך קרב ובא!!!
    סגור
  • 6.
    הזויים
    פנחס 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מפלגת העבודה התרסקה בגלל האובססיה המדינית השמאלנית שלה, במקום להתעסק עם הסוציאליזם שלה. רביד שביטא את עמדותיו כשהיה בערוץ13, ממשיך להשתלח.
    סגור
  • 5.
    העבודה
    ייציק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפלגת העבודה הייתה מפלגת מרכז ימין אבל לאט לאט פנתה שמאלה והיום היא לא שונה ממרץ. לכן אין לה זכות קיום.
    סגור
  • 4.
    עד שהעבודה התחילה להתייצב... הפכה לסניף של חד"ש ושמאלה
    מנחם קלמן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    17 1
    חבל. חוץ מאבתיסאם מראענה נבחרו מועמדים ומועמדות מעולים, אטרקטיביים ולמעלה מראויים. שוב חוזרים על הטעות שעשו עם זוהיר בהלול שהעבודה לא היתה מקומו הטבעי, אלא הקצה השמאלי של הסקאלה. אז הסיעה היתה גדולה והשפעתו היתה די מתונה, אבל בסיעה של מנדטים ספורים, הגברת הזו תצבע את כל הרשימה בצבעי הלאומנות הפלסטינית והאנטי ציונות ותבריח את ליבת המצביעים. חבל, דוקא שקלתי להצביע להם.
    סגור
  • 3.
    חיזב אלעמל (ל"ת)
    בחבוח 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חיזב א-שוהדא (ל"ת)
    שהיד 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    האמת ורק האמת (לא לא מפלגת העבודה)
    טל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גועל נפש "שקר" והמשך הפצת השקר זה אינו לגיטימי ! שקר שיחזור עליו מיליון פעם לא הופך את זה לנכון ! זו מדינת ישראל שדואגת לאזרחיה כן גם לערבים ! אין דגל פלס..... טיז.. יש דגל ישראל והוא יונפף בגאון! למרות רוחם של השמאליים ש"כאילו" דואגים איסתכת וחבל מריעיה פועלים באינטנסיביות כנגד תומכי מדינת ישראל "המאבק" שלהם הוא נגד מי שמאכילה אותם, הם בטוחים כאן ובכל זאת מזלזלים ! פשוט להתבייש נראה את אותה איסתכסת חייה בלבנון ואו בסוריה או בעיראק ! עדיף שתעוף מפה לעולמי עד חזירה! בורה ומעוותת את האמת ! עד מתי ירכינו ראש מעוותיה. מפלגת העבודה ודומיהם הלוואי תיעלמו!
    סגור
  • 1.
    מפלגת העבודה
    מם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    היא לגמרי לא מה שהיתה... ערביה שפרשה ממרץ עוברת לעבודה? נשמע כמו התחלה של בדיחה
    סגור