ויראלי

נציב פניות הציבור: דבריה של אופירה אסייג היו פוגעניים

נציב פניות הציבור קיבל את התלונות על השתלחות אופירה אסייג בכתב איציק קלפי, וקבע כי הם היו "פוגעניים ולא ראויים". הנציב ציין כי המגישה התנצלה כפי שנדרש ממנה 
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום יחצ)
נציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו השיב היום (שלישי) למכתב תלונה נגד המגישה אופירה אסייג לאחר שנזפה בשידור חי בכתב אתר ONE לפני כשבועיים, ובו אמר כי דבריה של המגישה מוטב שלא היו נאמרים.
"שלום רב, קיבלתי את פנייתך, כמוה התקבלו נוספות," כתב הנציב בתשובתו, "במהלך תכנית רדיו 102 תל אביב המפוקח על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, השתלחה השדרנית אופירה אסייג בכתב הספורט של אתר ONE, איציק כלפי, שעלה באיחור לשידור תוך שהיא מאיימת עליו שוב ושוב ובהמשך מסרבת לאפשר לו להשיב."
"בתלונות נטען כי מדובר בהתנהלות מבזה ומשפילה מצידה של השדרנית כלפי כתב הספורט. בעקבות התלונות האזנתי לתוכן עליו הלנת וביקשתי את תגובת הגורם המשדר. בתגובתו מסר מנכ"ל התחנה מר אבי משולם, כי בעקבות השידור הוא שוחח עם אופירה אסייג, הבהיר לה את הדברים במהלכם הודיעה כי תתנצל על דבריה בשידור."
"ואכן ביום 2022/03/02, למחרת האירוע, פתחה אופירה את התוכנית בהתנצלות ארוכה בשידור כלפי כתב הספורט תוך שהיא מעלה אותו לשידור ומתנצלת בפניו על הדברים. כאמור האזנתי לתוכן עליו הלנת ואף אני מצאתי כי דבריה היו פוגעניים ולא ראויים ומוטב לו לא היו נאמרים. אני מודה למנכ"ל התחנה על טיפולו המהיר בנושא. אני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך ולמאזינים האחרים מהאזנה לתוכן ומודה לך על פנייתך."
 
כזכור, אסייג פתחה בזעם את השידור ופנתה לכתב: "כלפי אנחנו מודים לך שהתפנית לעלות לדבר איתנו", ברקוביץ' הוסיף שמן למדורה והעיר: "טוב שלא התפנית מחר", אסייג המשיכה: "רק נזכיר לך שמקום העבודה הראשי שלך הוא ONE".
כלפי ניסה להסביר מה עיכב אותו, אבל אסייג קטעה אותו וזעמה: "סליחה רגע, אני אומר לך את זה בשידור חי, שמקום העבודה הראשי שלך הוא ONE, התכנית הזו היא תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, סבבה?".  כלפי אמר: "כן, אבל את יודעת..", ונענה: "סבבה? לא לא אין אבל, סבבה או לא סבבה?", כלפי אמר "כן" ואסייג חתמה את הוויכוח: "יופי תודה, עכשיו ערב טוב לך איציק כלפי ONE (בהדגשה), עכשיו תגיד לי מה קרה לרוני לוי ולמה הוא פוטר", כלפי שוב ניסה להסביר אך אסייג ענתה: "אני מנהלת את השידור, אם תעלה בשש ותכבד את התכנית אני אתן לך להגיד מה שאתה רוצה".
שי גליק, מנכ"ל בצלמו מסר בתגובה: "אני שמח על החלטת הנציב שקבעה חד משמעית שהדברים אכן פוגעניים ואסור היה להם להיאמר. לא ניתן לאף שדרן במדינה לפגוע ולרמוס שדרנים חלשים ממנו. נמשיך לפעול לתקשורת הוגנת ומכבדת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ערוץ 11 12 13 הצחקתם
    חיים 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ערוצי טלוויזיה הנשלטים על ידי השמאל
    סגור
  • 3.
    הרשות השנייה שווה כלום ושום דבר!
    בושה 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הזיכרון הישראלי קצר ותיכף כולם יחזרו לצפות בתוכנית של הוולגרית הזאת כולל אלה שקיללו אותה. אסי עזר מפרסם את AIG ואיבגי יוצא עם סרט חדש. הוכחה שאין מוסר במדינה הזאת.
    סגור
  • 2.
    עבד כי ימלוך (ל"ת)
    דינה 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גם הנציב פוחד?
    א 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה שגם הנציב חושש מהפה של אסייג,ההתנצלות שלה לא היתה אמיתית ולא חיפתה על הבריונות שלה, כדאי שהערוץ יפנים שהאישה הזו גורמת לצופים רבים לסגור את הטלויזיה כשהיא מופיעה על המרקע
    סגור