ויראלי

גופתה של כוכבת הרשת נמצאה צפה בים

הפגנת האלימות נגד נשים מסרבת לדעוך ברחבי העולם וכעת מגיח לאור מקרה רצח נוסף בג'מייקה במסגרתו נרצחה לכאורה אושיית רשת מוכרת על ידי גבר שהוכרז היום כמבוקש אך טרם הסגיר את עצמו למשטרה המקומית
מערכת ice | 
אנקה טאונסנד (צילום אינסטגרם)
כוכבת הרשת אנקה "סליקיאנה" טאונסנד נמצאה ללא רוח חיים לפני ארבעה ימים כאשר גופתה נסחפה בחופי האוקיינוס לרגלי אחת הערים בג'מייקה. עדי ראייה קראו לכוחות המשטרה, שהצליחה להביא את גופתה בבטחה לחוף ולאחר זמן מה, בעזרת אימה, נודע כי אכן מדובר בכוכבת הרשת האהובה, שעד למותה היו לה כ-320 אלף עוקבים ברשתות.
אמש (שני) המשטרה מעדכנת כי לאחר חקירה מאומצת, אדם בשם רשיין "צ'יזי" פטרסון מתבקש להסגיר את עצמו לידי המשטרה היות והוא חשוד עיקרי במקרה המוות של אנקה. יחד עם זאת, החשוד טרם הגיע לתחנת המשטרה והכוחות עוד לא הצליחו לאתר את מיקומו. למרות זאת, המשטרה מבצעת בימים אלו פשיטות רבות שעד כה סייעו במציאת אופנוע שכנראה קשור למקרה. 
 
אנקה, שהותירה מאחוריה בן יחיד, כאמור הייתה אושיית רשת מוכרת אשר עסקה בעיקר באופנה ובמסגרת עבודתה קידמה מותגי אופנה רבים ואפילו ניהלה חנות ביגוד אינטרנטית. 
כעת לאחר מותה אינספור מעריצים של אנקה הביעו את צערם על המוות שלה ובעיקר הצרו על עוד מקרה של הפגנת אלימות נגד נשים. לצערנו זה לא המקרה היחיד שדווח בחודשים האחרונים ברחבי העולם. לאחרונה נמצאה ברוסיה גופתה של כוכבת ריאליטי רוסית וכעת ישנו חשד כי מדובר גם כן ברצח.
גם בארץ התרחשו בשנה האחרונה מקרי אלימות נגד נשים ובימים אלו מתנהלת חקירה נגד הגבר שלכאורה רצח וניסה לשרוף את גופתה של ילנה גרינברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה