ויראלי

חיים אתגר במתקפה על נתן זהבי: "עצוב שמאפשרים לשדר"

ביקורות קשות נגד נתן זהבי לאחר דבריו הקשים נגד מניחי התפילין, רן בוקר: "דרוש חישוב מסלול מחדש בעיניי בענישה", אבישי בן חיים: " ביום כזה של מופע גסות הרוח הפריווילגית של נתן זהבי, אי אפשר לי להעלים שמהצד השני לזהבי עומד אני שמביא סגנון הכי מנומס שאפשר לי ובכל זאת מוחרם רשמית בתכנית מרכזית (אמנון לוי)"
מערכת ice |  7
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
אחרי האמירה הקשה והחריפה שלו ברדיו נגד מניחי התפילין, נתן זהבי הושעה על ידי התחנה בה הוא משדר את 'זהבי עצבני', 103FM, אבל הביקורות החמורות מצד הקולגות שלו בתקשורת לא הפסיקו להגיע לנוכח חומרת הדברים.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "אחרי שייחל לכך שעיתונאים יישרפו, עכשיו זהבי אמר את זה בשידור: "הייתי שמח לו כמה ממניחי התפילין היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם". בעיני עצוב שמאפשרים לאדם כזה להמשיך לשדר".
 
העיתונאי רן בוקר תקף: "הוא קרא לשדרנית ״זונה״ והושעה. הוא רצה ש״אולפן ערוץ 14 יישרף על כל יושביו״ והושעה. ועכשיו הוא מציע שנציגי ציבור ״יקשרו תפילין לגרון ויתלו את עצמם״. נראה לי, רק נראה לי, שעונשי ההשעיות לא ממש מרתיעים את נתן זהבי מאמירות אומללות ואלימות. דרוש חישוב מסלול מחדש בעיניי בענישה".
אלדד יניב הוסיף: "בושה וחרפה שנתן זהבי עדיין משדר ברדיו ליברלי", מני אסייג, יוצר שנות ה-80 לא נשאר , ללא תגובה: "קבלו את מפגן ההסתה והשנאה ליהדות מאת נתן זהבי. שתפו כמה שיותר כדי שכולם ייחשפו לרמת הרעל והזוהמה שרדיו בישראל היהודית מאפשר לשדר".
עוד הוסיף: "הלו זה רדיו? תקשיבו, אין מצב שאתם מחזירים את נתן זהבי מההשעיה! אין! אתם פשוט מפטרים אותו אחת ולתמיד! ציבור המאזינים יעניש אתכם אם שוב תחזירו אותו בדלת האחורית עד יעבור זעם. כי הזעם לא יעבור! לעולם!!!! תודה על ההקשבה".
 
אבישי בן חיים הסביר: "בדרך כלל אני נושך שפתיים ושותק, אבל ביום כזה של מופע גסות הרוח הפריווילגית של נתן זהבי, אי אפשר לי להעלים שמהצד השני לזהבי עומד אני שמביא סגנון הכי מנומס שאפשר לי ובכל זאת מוחרם רשמית בתכנית מרכזית (אמנון לוי) בערוץ שלי וההשתקה הזו של חופש הביטוי העיתונאי שלי עוברת כאילו זה הגון".
חבר הכנסת עמיחי שיקלי הוסיף: "שמעתי באיחור את דברי הבלע של זהבי ואני מודה שהגם שמדובר בבהמה מועדת התחלחלתי מההסתה האנטישמית שלו. כולי תקווה שהפעם ישכילו לכבות לו את המיקרופון לצמיתות. עם ישראל רק ירוויח סאונד יותר נקי".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נתן זהבי הצדיק בסדום כל מילה בסלע
    אתאיסט מתעב דת 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא צודק לחלוטין וכל מי שנכנס בו צבוע
    סגור
  • 5.
    חיים אתגר במתקפה על נתן זהבי
    דינה 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ירדנו לרמת ביבים, בושה וביזיון לתחנת 103
    סגור
  • 4.
    103 החל ממחר
    אייס בשרון 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מוחרמים !!! תודה רבה חסכתם לי לבטים
    סגור
  • 3.
    הוא אמר מה שהרבה חושבים על דרעי, סמוטריץ' וגולדנקוף (ל"ת)
    בני 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    זהבי החוצה!
    יעקב 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לתחנת רדיו 103 FM, די, מספיק לתת לאיש הזה מיקרופון. במשך השנים הוא מקלל ומגדף ציבורים שלמים. אני לא חושב שיש עוד תחנת רדיו שמוכן להעסיק אנשים כמוהו. הוא מתחזה בתור רודף צדק, אך למעשה מרעיל את האוירה.
    סגור
  • 1.
    זהבי הוא שור מועד טיפש וגס רוח ומסית מקומו לא ברדיו !
    דן 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מומלץ לאפס הקטן ללכת לטיפול אין להעסיק אנשים מסוג זה בשום כלי תקשורת נקודה לא השעיה לא כלום ויש לשקול גם להכניסו לכלא על הסתה לאלימות ואנטישמיות ברורה
    סגור
  • צביעות
    מתי 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כמה שאתם צפויים אתגר ודדון אתם האחרונים שצריכים להטיף זהבי תורם לחברה מבלי תמורה אתם חדלי אישיים פטריוטים בשקל
    סגור