ויראלי

אוראל צברי בהימור מטורף: כמה ההפסד של מסי שווה לו?

השחקן הימר בסך 10 שקלים שסעודה תנצח את המשחק נגד ארגנטינה והיחס היה 1:24, לכן הוא זכה ב-240 שקל עבור ההימור המטורף שהתברר כנכון. צברי אגב הבטיח: "הזכייה הזו לא תשנה אותי".
מערכת ice |  1
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אם יש מישהו שהיה לו יום מאושר היום (שלישי) הוא כוכבה של 'ארץ נהדרת' ובמיוחד 'שנות ה-90' אוראל צברי שעשה את ההימור הנכון במשחק בין ארגנטינה לערב הסעודית, שהסתיים בניצחון סנסציונית של הנבחרת המוסלמית 2:1 על חשבונו של ליאו מסי במונדיאל בקטאר.
השחקן הימר בסך 10 שקלים שסעודה תנצח את המשחק נגד התכולים לבנים מדרום אמריקה והיחס היה 1:24, לכן הוא זכה ב-240 שקל עבור ההימור המטורף שהתברר כנכון. צברי אגב הבטיח: "הזכייה הזו לא תשנה אותי".
 
אגב, הוא לא המאושר היחיד היום, כי יש גם מישהו שהפך למעושר. מהמר אחד בווינר השקיע לא פחות מ-100 שקל בהימור מטורף לפיו ארגנטינה תוביל בירידה להפסקת המחצית, אבל הנבחרת הסעודית תנצח בסופו של דבר את המשחק נגד כל הסיכויים.
ההימור האמיץ השתלם מאוד ו-100 השקלים שהשקיע הפכו ללא פחות מ-10,000 שקל. אגב, שניהם היו חלק מ-1.23% ממנחשי הווינר שהימרו כי סעודה תנצח את מסי וחבריו, כמה מאות בודדות מתוך עשרות האלפים שהימרו על המשחק המסקרן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה הימור מטורף אני בשוק
    מה זה אחי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    240 שקלים ואוו
    סגור