ויראלי

סטטיק עוקץ את בן אל? "למורת רוח כולם, אני פה"

אחרי שנודע כי אלבומו החדש שנושא את שמו הפרטי "לירז" יצא לאור ב-22 לפברואר, הראפר העמיד מסר ברור: "התגעגעתי. נעלמתי לתקופה לעבוד על המון המון דברים בשבילכם ובשבילי. זהו, הכל מוכן. חזרתי"
מערכת ice |  10
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ')
רגע אחרי שהמוזיקאי וכוכב הפופ סטטיק הכריז היום (רביעי) כי אלבומו החדש שנושא את שמו הפרטי "לירז" יצא לאור ב-22 לפברואר, בעוד שבועיים בדיוק מהיום והפעם לבד, ללא בן אל תבורי, יכלול דווקא לא מעט שיתופי פעולה עם שורה של אמנים.
בינתיים, סטטיק העלה סרטון שנראה כאילו נועד לתת תשובה לאלו שהספידו את כוכב הפופ שהעלה לסטורי שלו שלו: "וואו, התגעגעתי. נעלמתי לתקופה לעבוד על המון המון דברים בשבילכם ובשבילי. זהו, הכל מוכן. חזרתי". מאחוריו רואים את התמונה שלו מעטיפת האלבום ממוסגרת. והסאונד בסרטון? דווקא אביבית בר זוהר שאומרת "איים באק. לשמחתם או למורת רוחם של כולם, אני פה". 
בין אלו שישתתפו באלבום הם הזמר שכבר שיתף פעולה בעבר עם סטטיק בשיר "יאסו" סטפן לגר, וגם הזמרת מאותה להיט עדן בן זקן תשיר עם סטטיק באלבום החדש שלו. גם אגם בוחבוט תהיה חלק מהאלבום לאחר שהשניים הקליטו שיר שנקרא "טרנטולה", אך זה קרה מחוץ לווילה בקיסריה, בה נעל את עצמו ל-30 יום עם חבריו היוצרים המובילים בסצנה כדי לעבוד על חומרים.
 
עוד צפוי לבצע דואט עם סטטיק באלבום החדש הוא איתי לוי, ועוד הפתעות שהכין הראפר יחד עם כותבי הלהיטים ירדן "ג'ורדי" פלג, רון ביטון ונוספים. 
האלבום יכלול 15 שירים חדשים איתם יצא סטטיק לסיבוב הופעות ברחבי הארץ, בפתיחת קופות וכן בהופעות מכורות לוועדי עובדים, במחיר של 50 אלף שקל.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    חחח
    ישי 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטטיק באמת חושב שהוא זמר או קשור למשהו של מוזיקה. כמוהו שחושבים שהם "ראפרים" יש בקילו הוא סמר הוא רק מפורסם. בלי בן אל לא היה רלוונטי. עוד לבן אל יש מנעד ויכול להוציא שירים. הדור ילדים ששמעו סטטיק ובן אל כבר גדלו . שיחפש מקצוע אחר יש לו קול של צפרדע
    סגור
  • 8.
    באסה שניגמר
    רמי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצמד הכי טוב שהיה עד עכשיו
    סגור
  • 7.
    ימים יגידו... (ל"ת)
    מאכי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אין קשר לבנאל
    יורי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוקץ את הדביל רון נשר והערביה ג'ראסי שניסו לעשות רצח אןפי ולמחוק תבן אדם לא הלך
    סגור
  • 5.
    לא קראתי מילה
    גלית 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנסתי רק לכתוב שלפי דעתי סטטיק אדם מגעיל וכל הצביעות שלו התגלתה בלי קשר לבן אל האדם שבו התגלה פעם חשבתי שהוא מקסים מלומד אינטיליגנט מסתבר שהוא טיפוס דוחחחחחה בכל מקרה 'יהיה לו בהצלחה
    סגור
  • 4.
    שיהיה לשניהם בהצלחה
    רות 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא תחרות ביניהם, היו צמד מוצלח, אבל זהו, נגמר, זה טבעי, כמו להקות אחרות שהתפרקו. נכון שסטטיק יותר מוכשר בכתיבה, אבל לבן אל קול יותר טוב!! רק צריך לשמור על הפה שלו ולהתנהל נכון. שיצליחו שניהם.
    סגור
  • 3.
    סטטייק ובן אל
    ל.כ.פ. 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שניפרדוו דרככם השלמםי לגמרי אחד את השני, והיו לכם הופעות מרתקות יחד.
    סגור
  • 2.
    חבל
    עפרת ויטו 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל... הם היו צוות נהדר
    סגור
  • 1.
    עכשיו הורדת את המסכה
    הערצתי כצמד 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היהירות היא חטא, לירז לא בוגר, עם קול של ילדה בת 10 לא מעניין בלשון המעטה
    סגור
  • לוני
    לוני 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הלוואי ולבן אל יהיה שכל וקח סוכן טוב ויתחיל לעבוד על אלבום, הרי לכולם ברור שהוא היה הקול וסטייק השכל לבן אל יש את כל הלילה, מהקול והמראה הוא יכול להצליח בגדול לבד וים אחרים ישר כל בן אל
    סגור