ויראלי

סטטיק מאותת לגרושתו: "רוצה שיהיה לה רק טוב, אוהב אותה"

הפרזנטור של פרטנר סטטיק (לירז רוסו) סיפר על הסט על היחסים כיום עם גרושתו שרית פולק שעברה לתל אביב: " שריתוש, מפה אני מוסר לך גם כאן בהצלחה בתל אביב, יש לך עוד חבר'ה בחיפה שאוהבים אותך אם משהו לא מסתדר"
מערכת ice |  3
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
היום (רביעי) עלתה לאוויר הפרסומת החדשה של קבוצת התקשורת פרטנר, כאשר הקמפיין החדש שם במוקד את הסיבים האופטיים של החברה וזאת עם שיר שהפך לאחד הלהיטים הכי גדולים לאחרונה ועם הפרזנטור הקבוע סטטיק.
הזמר התראיין למאקו ועל הדרך דיבר על היחסים היום עם שרית פולק. לירז רוסו החליט לפרגן לגרושתו על המהלך שלה לעבור לתל אביב שם מצאה דירה חדשה לאחרונה: "האמת שאני סופר מפרגן ואוהב את שרית ורוצה שיהיה לה טוב, אז שריתוש, מפה אני מוסר לך גם כאן בהצלחה בתל אביב, יש לך עוד חבר'ה בחיפה שאוהבים אותך אם משהו לא מסתדר".
בקמפיין הנוכחי ה"פרטנר" של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו) הוא השחקן, היוצר והזמר אילן פלד, שמוכר מדמותו כמירי פסקל. השיר שילווה את הפרסומת החדשה הוא הלהיט ״דובשנייה״ שמקבל טוויסט מעניין. לצילומים שהתקיימו בנווה אילן הגיע סמנכ״ל השיווק של הקבוצה אסף אביב ושוחח עם אילן פלד וסטטיק על סט הצילומים. 
 
אבל למה זה בכלל מעניין? מי שכתב את השיר מלבד שניים מהזמרים שמבצעים אותו שחר סאול ונורוז או הכותב רון ביטון, הוא הראפר והאויב המושבע של סטטיק רון נשר שנמצא עימו בסכסוך עמוק כבר מספר שנים מאז שחבר לבן אל תבורי. 
ככל הנראה תגיע תגובה של נשר לקאבר לשיר שכתב הנמסיס סטטיק ויבוצע בפרסומת החדשה, נשר כאמור דואג שלא להחביא את דעתו לגבי החבר לשעבר ונכנס בו לא מעט על כל טעות שנקרית בדרכו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשפה
    ירו 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערימת הזבל
    סגור
  • 2.
    סטטי?
    חלימה 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אלה מה עשו בחיים בנו בתים ריפאו מחלות מצאו מזור למחלות תרמו ליתומים כלום ודום דבר,
    סגור
  • 1.
    אדון "פלסטיק" (לירון רוסו) אינך ראוי לגרושתך!
    לוני 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שנשוי שנה, ומתקשה לשמור את הרוכסן במכנסיים סגור, כאשר אשה אחרת מפתה אותו (או ההיפך) רק מוכיח כי למרות שאומץ בילדותו וגדל כילד ואדם נורמטיבי ומוכשר , " איבד את זה".
    סגור