שיווק ופרסום

סטטיק ורון נשר בדרך לסולחה? זה השיר שעומד להצית אש

בקמפיין הנוכחי ה"פרטנר" של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו) הוא השחקן, היוצר והזמר אילן פלד, שמוכר מדמותו כמירי פסקל. השיר שילווה את הפרסומת החדשה הוא הלהיט ״דובשנייה״ שמקבל טוויסט מעניין. לצילומים שהתקיימו בנווה אילן הגיע סמנכ״ל השיווק של הקבוצה אסף אביב ושוחח עם אילן פלד וסטטיק על סט הצילומים. 
מערכת ice | 
רון נשר (צילום מתוך האינסטגרם)
מחר (רביעי) תעלה לאוויר הפרסומת החדשה של קבוצת התקשורת פרטנר, כאשר הקמפיין החדש שם במוקד את הסיבים האופטיים של החברה וזאת עם שיר שהפך לאחד הלהיטים הכי גדולים לאחרונה.
בקמפיין הנוכחי ה"פרטנר" של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו) הוא השחקן, היוצר והזמר אילן פלד, שמוכר מדמותו כמירי פסקל. השיר שילווה את הפרסומת החדשה הוא הלהיט ״דובשנייה״ שמקבל טוויסט מעניין. לצילומים שהתקיימו בנווה אילן הגיע סמנכ״ל השיווק של הקבוצה אסף אביב ושוחח עם אילן פלד וסטטיק על סט הצילומים. 
 
אבל למה זה בכלל מעניין? מי שכתב את השיר מלבד שניים מהזמרים שמבצעים אותו שחר סאול ונורוז או הכותב רון ביטון, הוא הראפר והאויב המושבע של סטטיק רון נשר שנמצא עימו בסכסוך עמוק כבר מספר שנים מאז שחבר לבן אל תבורי. 
ככל הנראה תגיע תגובה של נשר לקאבר לשיר שכתב הנמסיס סטטיק ויבוצע בפרסומת החדשה, נשר כאמור דואג שלא להחביא את דעתו לגבי החבר לשעבר ונכנס בו לא מעט על כל טעות שנקרית בדרכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה