ויראלי

סערת וונדר וומן: "לא רוצה מישהי כמו גל גדות יותר"

לאור השינויים והשמועות על עתידה של "וונדר וומן" וגל גדות בפרט בסרט השלישי בסדרה, בסוף השבוע הוצפה הרשת בציוצים של מעריצים המתעקשים ללהק מחדש את תפקידה של גדות
מערכת ice |  11
גל גדות (צילום מתוך הסרט)
לאחר חילופי הבוסים באולפני הקולנוע של DC באוקטובר האחרון שהביאו להצבת הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן בראשם וגרמו לרעידת אדמה שלא נראתה שנים ביקום הקומיקס הקולנועי וגרמו בין היתר לפרידה מהבמאית פטי ג'נקינס (שהייתה אחראית על בימוי שני הסרטים הראשונים בסדרת "וונדר וומן"), הנרי קאוויל ובן אפלק ולשמועות גם על פרידה מגל גדות בתפקיד וונדר וומן (שמועות שגאן מתעקש כי אינו נכונות), כעת מגיע גם תורם של מעריצי "וונדר וומן" להשמיע את קולם בעניין ורבים מהם מנצלים את חוסר הוודאות כדי לקדם אג'נדה של מהפך נוסף, כזה שאינו לטובת גדות.
בסוף השבוע האחרון, החל לתפוס תאוצה בטוויטר ציוץ שדרש ללהק מחדש את תפקידה של גדות, כשלגלימתה, כך דרשו המעריצים, תיכנס שחקנית אחרת, כזו שלטעמם תהיה דומה יותר לרוח הדמות של וונדר וומן שהוצגה במשחק הוידיאו החדש שיצא מבית האולפנים Suicide Squad: Kill The Justice League ולדבריהם מציג את דמותה של וונדר וומן באופן אמין יותר מזה של גדות.
"זה צריך להיות מה שיעמוד לנגד עיניהם של המפיקים", צייץ הגולש שהצית את הדיון כשהוא מצרף תמונה של דמותה של וונדר וומן מתוך משחק הוידאו שיצא מהאולפנים. "אם לא יחליפו את גל, אני אתעצבן מאוד", חיזק את דבריו גולש נוסף בתגובה. "מה הטעם בהחלפה של הנרי קאוויל ובן אפלק, אם בסוף ישאירו דווקא את השחקנית שלא יודעת לשחק", רטן.
 
"וונדר וומן עדיין צריכה להיות יפה", צייץ גולש אחר, "היא פשוט צריכה לדעת לשחק", ספק עקץ ספק לעג. "גל גדות הייתה בסדר בסרטים הראשונים, אבל עכשיו זה הזמן להביא מישהי שבאמת דומה לדמות כפי שנוצרה במקור", סיכמו עשרות גולשים נוספים שהגיבו על הציוץ. למרות הסערה שחולל הציוץ, טרם התקבלה התייחסות רשמית מצד האולפנים או גדות עצמה, וזאת כנראה בשל העובדה שכרגע אינם מעוניינים לצאת בהכרזות דרמטיות נוספות באשר לעתיד מותג הקומיקס עד שיתקבלו החלטות סופיות.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אין על תחושת ההתמסכנות הישראלית
    אסי 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני ישראלי וחושב שהיא לא צריכה להמשיך, שחקנית בינונית מינוס, לא ברמה של שחקניות אחרות בסרטים מהז'אנר...
    סגור
  • 8.
    סערת וונגר וומן
    ס.א.ט.בז"ק 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראיתי את 2 הסרטים של וונגר וומן היא לא כל כך גרועה האמת בצעירותי לפני הרבה שנים הייתה סידרה בטי.ו. של וונדר וומן עם שחקנית אחרת היא צריכה להיות כבר די מבוגרת לא יודעת מה שמה ומה איתה, אני די מחבבת את גל גדות אבל אם הם רוצים פנים חדשות למה לא לתת לזה צ'אנס. איך אפשר לראות את הסדרה החדשה של וונדר וומן לי אין נופפליקס?
    סגור
  • 7.
    שחקנית בינונית ביותר.
    מיקוש 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ההדחה הייתה צפויה, כמו שדורש השכל הישר. פנים יפות וחיוכים מפוזרים לכל עבר, אינם תחליף למשחק. לא פלא שגל לא זכתה לשום תפקיד משמעותי בכל שנות מעורבותה בעולם הקולנוע
    סגור
  • 6.
    נכון לא מעןניינים בעולם ב"יופי" ישרעלי
    אורטל 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אולי הוונדר וומן הכי פחות אטרקטיבית מכולן כי היא ישרעלית
    סגור
  • 5.
    אומר אמת
    שי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גדות שחקנית בינונית מינוס כך שאפשר להבין את העליהום שעושים עלייה היא שחקנית מאוד חובבנית ועד עכשיו היה לה יותר מזל משכל היא לא מתאימה לתפקידים ראשיים במיוחד עם כישורי משחק כאלה כל פעם שאני רואה אותה אני מרגיש מובך מחוסר המקצועיות של המשחק שלה וזה בעיקר ניכר בתפקידים שהיא משחק דמות שאמורה להוביל את העלילה.
    סגור
  • טען עוד
  • אני תוהה שזה אולי נכון בזכות הקשרים דל בעלה (ל"ת)
    התוהה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי את האיים הזה
    שש.שש 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מישהו צייץ. יופי. לפי התגובות יש הרבה שלא מסכימים איתו. כמו כל ציוץ דבילי שנעשה אי פעם - יש בעד ויש נגד. מכאן להפוך את זה לתנועת אנטי גל גדות יש קצת מרחק. מה גם שכשיש בז' על ציוץ מסויים בבת אחת, כשחוקרים את המקור של כל הצילומים מגיעים למספר מפעילים בודדים. לא ברור לי למה אנשים עדיין ברשתות החברתיות - אתם נתונים להנדסת מוח, תפיסת עולם וראייה מאוד מעוותת של המציאות
    סגור
  • קח בחשבון את העניין הפוליטי - פרו ערבי ואנטי ישראלי (ל"ת)
    המתבונן מן הצד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    האמת צודקים. לא שאלה היו סרטים גרועים.
    יוד 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עדיף לראות מישהי שיודעת לשחק . שהאנגלית זורמת יותר טוב בפיה. מישהי שמשדרת יותר עוצמה ולא שבריריות.
    סגור
  • 2.
    חילופי המנהלים ב DC זה מצויין
    יניב 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין ספק ש מארוול עוקפת בלי מאמץ את DC בכול פרמטר. וזה בגלל הבוסים המעפנים שהיו לי די סי. אם לא ראיתם את הסרט החדש של הפלאש. אז כרגע אתם לא מבינים. אבל היקום הקולנועי של DC הוא פשוט הדבר הכי מגניב שראיתי וזה בגלל החילוף של הבוסים. כבוד ל DC שהצליחו להתגבר על האגו ולתת בראש כי כרגע הם מספר 1 ואתם מאוד תראו את זה.
    סגור
  • 1.
    הרבה ממה שקורה בטוויטר הוא אנטי ישראל
    ליאור 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני שנים שם והמון מוסלמים מדובאי ממננים טוויטים של כל תוכן אנטי ישראלי. גל גדות הגיעה לפיסגה של ארהב כוונדר וומן והם מעדיפים לראות כל דבר אחר חוץ ממנה. יש המון קריאות לזה שהיא תומכת טרור בגללשהיא מישראל - זה טוויטר וכל עוד אף גורם בישראל לא מתכוון למצן ציוצים נגדיים זה המצב.
    סגור