ויראלי

גורי אלפי מתפוצץ: "כולם טיפשים בדיעבד?"

השחקן והקומיקאי התייחס הערב לסערה הפוליטית והעלה פוסט שהפך ויראלי ובו הטיח בממשלה מילים קשות ונוקבות: "אנחנו בחדר בריחה? הסרתם את החסמים כדי לממש בסוף משהו... מה זה? אפשר לגלות עכשיו?"
מערכת ice |  1
גורי אלפי תוקף את בן גביר וסמוטריץ' (צילום יוטיוב/ כאן 11, פלאש 90)
גורי אלפי יוצא הערב (שני) במילים חריפות בעקבות העברת תיקון חוק השפיטה בקריאה שניה ושלישית וכניסתו לתוקף של ביטול עילת הסבירות ברוב של 64 מנדטים מול אפס מתנגדים או נמנעים.
אלפי הצטרף למילות המחאה שנשמעות מצד ההתנגדות לרפורמה והטיח, "ברכות. ניצחתם. אתם הריבון. המושל. העליון. אופטימוס פריים. אף אחד לא יכול לערער על ההחלטות שלכם. נגמר. העוול ההיסטורי תוקן. האליטות הצטמקו או הוחלפו והכבוד חזר. המומנטום אצלכם. עכשיו רק אתם תחליטו ולא אף אחד אחר. אז... מה עכשיו? מה התוכנית? תגלו לנו? זה סוד? אנחנו בחדר בריחה? הסרתם את החסמים כדי לממש בסוף משהו... מה זה? אפשר לגלות עכשיו?"
אלפי זכה לשיתופים רבים של הטקסט הקצר שפרסם והפך ויראלי ברחבי הרשת. אך לא הסתפק בכך והמשיך לחדד את תהייתו וכתב אחרי שעה קלה, "עד כה הרבה מאוד תגובות. קצת כועסות, קצת חמודות, קצת מיואשות. אף אחת. אף אחת לא מגלה לי את התוכנית. איך זה יכול להיות? יש דובר לממשלה? איש יחת? מנהל סושיאל?
 
"זה כמו שלא ידעתי שהבחירות היו על רפורמה-מהפכה משפטית חוקתית ואז גיליתי בהפתעה. ואז הסברתם לי שזה תמיד היה על זה. כולם טיפשים בדיעבד?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גורי אתה טיפש ולא בדיעבד
    ניר 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יגלו לך כי אין מה לגלות.אדם עלוב, מכונה שמהדהדת את הטקסטים השחוקים של אילן שילוח. אני שם פס עליך ועל כל המחנה שלך
    סגור