ויראלי

בסרטון מרגש מחדר הלידה: בר זומר חושפת את השם שבחרה

שבוע אחרי שילדה את בתה הבכורה, בר זומר חושפת את השם ומתייחסת למצב במדינה: "מקווה בכל ליבי שהיא תגדל ותתבגר במדינה שטוב לחיות בה כי אנחנו כאן להישאר"
מערכת ice | 
בר זומר (צילום אינסטגרם @barzomer)
הדוגמנית וכוכבת העונה הראשונה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, בר זומר, ילדה שבוע שעבר את בתה הבכורה לה ולבעלה אביב כהן. היום מפרסת זומר את השם שבחרו עבורה בסרטון מרגש מחדש הלידה.
זומר כתבה, "השבוע האחרון היה המאושר בחיי. מלא בטוב אמיתי וטהור. ומנגד אי אפשר להתעלם מהמצב המזעזע שקורה במדינה שלנו. העיניים עליה והאוזניים שומעות את החדשות. אני מקווה בכל ליבי שהיא תגדל ותתבגר במדינה שטוב לחיות בה כי אנחנו כאן להישאר".
בהמשך פרסמה סרטון ריל מרגש מהרגעים בחדר הלידה, וחשפה את השם הנבחר: "ברוכה הבאה מילה כהן".
 

זומר התייצבה לצילומי קמפיין פקטורי 54 לצילומים כבמהלך ההיריון. על הגילוי שלה ושל בן זוגה אודות העובר, הדוגמנית סיפרה: "קודם כל עלינו על זה ביחד. היינו בחופשה בחו"ל וכמו כל אישה יש את עניין המחזור ואיחר לי המחזור, ואמרתי לו 'אביב זהו, אני בהריון', והוא אמר לי 'לא מאמי, את כל חודש אומרת את זה', ואמרתי לו - לא לא תקשיב, זה קורה, זה עכשיו. ובאמת אחרי מספר ימים עשינו את הבדיקה בבית וגילינו את זה ביחד, ואביב התרגש, אתה יכול להבין מה התגובה שלו הייתה. אבל היה גם הלם בבית. אני חושבת שלרוב הזוגות זה ככה. גם כשאתה מחכה לזה נורא וזה הדבר הכי מרגש בעולם, באותה שנייה שאתה מגלה שזה קורה, יש לחץ".
הדוגמנית ובן זוגה היו חברים קרובים של אור אשכר ז"ל שהלך לעולמו לאחרונה בעקבות פצעיו מפיגוע הירי בדיזנגוף. על ההתמודדות שלה עם האובדן, זומר אמרה: "זה החודש הכי קשה שעברנו בחיים. מצער, כואב. אור ואביב היו חברים מאוד מאוד טובים ואנחנו נעשה הכול כדי להנציח אותו. אני יכולה להגיד על אור שהוא היה הדבר הכי מדהים גם כלפי אביב וגם כבן אדם. כמו שאתה רואה קשה לי נורא לדבר על זה. זה טראומטי. אני יכולה להגיד שזה טראומטי ואני לא מאחלת לאף משפחה לעבור את הדבר הזה, ואני מקווה שלא נדע ימים כאלה יותר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה