ויראלי

נועה קירל מבקשת עזרה בתרומות: זה הציוד שחסר לחיילים

הצופים יצאו בקמפיין תרומות של שקי שינה למען חיילי צה"ל, בו לקחו חלק בין היתר גם נועה קירל, לירז רוסו, מירי מסיקה, עדי הימלבלוי אליעד נחום, עמוס תמם ועוד מגוון של סלבס. צפו
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, ישנם אנשים וגופים רבים אשר עבדים יומם וליל כדי לעזור במה שהם יכולים למען מדינת ישראל, החיילים, כוחות הביטחון ותושבי הדרום והצפון. אחת מהם היא נועה קירל, הכוכבת הישראלית, שנרתמה למען קמפיין תרומות של הצופים למען חיילי צה"ל שחסרים להם שקי שינה. קירל לא היחידה, והשתתפו עמה בקמפיין בין היתר גם לירז רוסו, סטפן לגר, עדי הימלבלוי, טל מוסרי, עמוס תמם, אליעד נחום, מירי מסיקה, נונו.
 
בפוסט שעלה בעמוד האינסטגרם של הצופים נכתב: ה"חורף כבר כאן והחיילים והחיילות שלנו, בדרום ובצפון, זקוקים לשקי שינה, ולכן תנועת הצופים, בשיתוף עם עמותת פעימת הלב, יוצאת במבצע ארצי לאיסוף שקי שינה. אתם רק צריכים לבוא עם השק״שים לשבט (רק שקי שינה תקינים בבקשה) אנחנו נדאג לאיסוף והובלה. יום שישי | 20.10 | בשעות הפעילות".
בסרטון שהעלו הצופים קירל מבקשת: "שלום חברים, אז כמו שאתם יודעים הצבא שלנו עושה הכל 24/7 כדי לשמור עלינו וחסר להם שקי שינה. אז בשישי, בשבט הצופים, מי שיכול לתרום כמה שיותר שקי שינה. מוסרת לכם נשיקות, תישארו חזקים, ולתרום כמה שיותר זה חשוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה קירל שלנו!
    סיגל 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נועה, כבוד וגאווה לישראל! תודה שאת דואגת לילדים /החיילים של כולנו
    סגור