ויראלי

יובל המבולבל והחזית האזרחית בסרטון חדש ומרגש על החטופים

לאחר ששתי הפעימות הראשונות של החזרת החטופים במסגרת העסקה עם חמאס הושלמו, החזית האזרחית פרסמה סרטון מרגש בשיתוף פעולה עם יובל המבולבל, לכבוד החטופים שחזרו ולאלו שעוד יחזרו
מערכת ice | 
יובל המבולבל רחשי לב (צילום יחצ רחשי לב)
החזית האזרחית היא אחת התנועות שיצרה הכי הרבה עניין בסרטונים שפרסמו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל בבוקר ה-7 לאוקטובר, בו ביצעו מחבלי חמאס את הטבח הנוראי ביישובי עוטף עזה וחטפו מאות אזרחים וחיילים בברוטאליות לרצועת עזה, ביניהם עשרות ילדים.
עד כה התמקדו בחזית האזרחית בפרסום סרטוני לוחמה פסיכולוגית, התואמת את אותה לוחמה שמבצע ארגון הטרור חמאס כהרגלו. היום (ראשון) פרסמו החזית האזרחית ויובל המבולבל סרטון מעט שונה בחשבונות האינסטגרם שלהם, שאינו עוסק בלוחמה פסיכולוגית אלא עוסק בחטופים שחזרו למשפחותיהם בישראל, ואלו שעוד יחזרו.
 
בסרטון נראה יובל המבולבל בבגדיו הצבעוניים הידועים, ואז הוא אומר: "היום, זה לא 'אהלן וסהלן יא עזה'". פותח יובל את דבריו כשהוא מתייחס לסרטונים הקודמים של החזית האזרחית ומדגיש כי זה יהיה סרטון מעט שונה. "היום, זה ברוכים הבאים הביתה. ילדים, אימהות, משפחות שמתאחדות ואלו שעוד יתאחדו". מוסיף.
 

עוד ממשיך ואומר כוכב הילדים: "לא הפסקנו להתגעגע אליכם לרגע. בואו ותראו כמה חיכינו לכם". לאחר מכן מוקרנות על המסך תמונות משלל ההפגנות, צעדות ואירועים שקיימו בישראל למען החזרת החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה