עסקי ספורט

עומר אצילי שוב מסתבך? פליטת הפה - וההתקפלות: "התרגום היה שגוי"

השחקן הישראלי שמככב בקובצת אל עין האמירתית מצוטט בימים האחרונים בתקשורת המקומית לאחר שציין: "אין פה הרבה קהל. במשחקי בית יש בקושי 5,000, ובחוץ עוד פחות. הקהל חסר לי מאוד". בפוסט באינסטגרם הבהיר את כוונותיו: "הציטוטים לחלוטין לא נכונים, אני גאה להיות כאן כי לאל עין יש את בסיס האוהדים הכי גדול"
מערכת ice | 
עומר אצילי (צילום freepik, מסך מאתר uaeproleague.ae)
השחקן הישראלי עומר אצילי שמככב בקובצת אל עין האמירתית, מצוטט בימים האחרונים בתקשורת באיחוד האמירויות כאשר עלה לשידור בתוכנית הטלוויזיה "יש מצב בשישי" שמשודרת בערוץ הספורט. בשיחה, המחיש עד כמה הקהל שהתרגל אליו במכבי חיפה חסר לו בליגה האמירתית. הדבר עורר סערה במפרץ, והביא את אצילי לפרסם הבהרה.
"יש פה הרבה זרים איכותיים, הרמה פה גבוהה. הקבוצה שלי בגדול היא אחת מהשלוש הכי טובות בליגה, שמתמודדת על אליפות ועל ליגת האלופות", אמר אצילי בזמנו על התחנה שאליה עבר בקיץ, "אין פה הרבה קהל. במשחקי בית יש בקושי 5,000, ובחוץ עוד פחות. הקהל חסר לי מאוד. האדרנלין זה הדבר שהכי חסר לי, אבל זה מה יש".
 
לאחר שדבריו קוממו את האוהדים, נאלץ אצילי לבהיר את כוונותיו כלפי מעריצי אל עין בפוסט באינסטגרם: "הציטוטים לחלוטין לא נכונים, ככל הנראה התרגום היה שגוי. באצטדיון הביתי יש 25,000 מקומות והוא תמיד מתמלא במשחקי הבית. במשחקי החוץ מלווים אותנו לפחות 5,000 אוהדים. כשנסענו למשחק מול אל נאסר בבירת ערב הסעודית, ריאד, הנוכחות שלהם הייתה מדהימה".
"אל עין זה מועדון גדול עם חזון ותכנית אסטרטגית. אני גאה להיות כאן כי לאל עין יש את בסיס האוהדים הכי גדול, אני רוצה להבהיר שוב עד כמה אני גאה לשחק באל עין וכמה אני מרוצה מהדרך המקצוענית בה המועדון, המאמנים, השחקנים והאוהדים דואגים לי. כולם מהווים כאן משפחה אחת וזה המפתח למועדון המדהים הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה